שעות פעילות: 24 שעות ביממה

אילו סוגי מנעולים קיימים כיום בשוק?

מנעולים מלווים אותנו ביום יום במקומות רבים ועושים עבורנו עבודה נפלאה. את המנעולים ניתן לראות במקומות רבים, אם זה בכל דלת כניסה של בית, בדלתות פנים, בדלתות המשרד, בכספת, ברכב, במנעול לקשירת אופניים, לנעילת מגירות סודיות ואפילו המנעול הקטן שמסייע לנו לנעול את הלוקר בחדר הכושר. יש לא מעט סוגי מנעולים בשוק ולכל אחד שימוש ייעודי, כאשר המנעול הנפוץ ביותר הוא מנעול הדלת המשלב צילינדר הנמצא בתוך המנעול עצמו ותפקידו לפעול כאשר אנו פותחים וסוגרים את דלת הבית.

הכירו את סוגי המנעולים הנפוצים והמתקדמים בשוק המנעולים

אז אם כבר התחלנו לדבר על מנעול צילינדר, כדאי להכיר אותו מקרוב ולכן נמשיך ונאמר כי הצילינדר הוא החריץ שאליו אנו מכניסים את המפתחות התואמות אליו מבחינת הזיזים והוא מותקן בתוך המנעול של הדלת. שילוב זיזים שהם החריצים המופיעים על המפתח שאינו תואם לפינים המופיעים בצילינדר לא יפתח את הדלת, מה גם שתקלה או עצם זר החודר לתוך הצילינדר אף הם לא יאפשרו לנו את פתיחת הדלת. ריקו המנעולן בבאר שבע מתקין גם מנעולים מסוג זה.

מנעולי צרופים – מנעולים אלו הם מתקדמים יותר והם אלה שפותחים את הדלת על ידי הקשת קוד מסוים. רק אדם שיש ברשותו את הקוד לפתיחת הדלת יוכל לפתוח אותה בקלות והוא מנעול המכיל יתרונות רבים כמו – אין צורך בשכפול מפתחות רבים, אין כל צורך לקחת מפתחות לכל מקום וכו'. מנעולים אלה לרוב מותקנים במרפאות, בתי חולים, משרדים ממשלתיים, חברות הייטק ובכל במיני מקומות שונים, כאשר גם בעלי בתים פרטיים מתקינים את מנעול זה על מנת לאפשר לילדיהם להיכנס בקלות ולא לדאוג שהם יאבדו את המפתחות.

מנעול ביומטרי
מנעול ביומטרי

מנעולים ביומטריים – מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום המנעולים המאפשרת פתיחה של דלת באמצעות טביעת אצבע, כאשר רק אדם שטביעת האצבע שלו מסונכרנת במערכת יוכל להניח את האצבע ולפתוח את הדלת. במנעולים אלו משתמשים לרוב במקומות מסווגים כמו – משרדי ממשלה, מעבדות ובתי חולים. כמו כן, מנעול זה פופולרי גם לכספות ומגירות בהן מאוחסנים פרטים יקרי ערך או מסמכים מסווגים ועוד מיני רבים.

המאמר נכתב באדיבות, ריקו המנעולן.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות