שעות פעילות: 24 שעות ביממה

האם כל מנעולן חייב באישור המשטרה?

שירותיו של מנעולן הם מכילים אחריות רבה, הרי כחלק מרכזי משירותיו ניתן למצוא שירותי פריצה בטכניקות שונות המאפשרות לו לפרוץ לכל מקום אפשרי. מנעולנים רבים עוברים קורסים והשתלמויות בהם הם לומדים טכניקות חדשניות לפריצת מנעולים חדשניים, הרי חברות המייצרות מנעולים עמלות קשות כדי לייצר מנעולים בטיחותיים שאינם ניתנים לפריצה מידית. דבר זה יוצר מצב תמוהה, הרי למנעולים יש את כל השיטות האפשריות כדי לפרוץ בקלי קלות כל מקום ולכן מקצוע זה מפוקח ומתאים רק עבור מי שנמצא אמין והגון על ידי משטרת ישראל ורשויות נוספות אחרות.

כל מנעולן המעוניין לעסוק בתחום וללמוד את שיטות הפריצה השונות לסוגים שונים של מנעולים, חייב לעבור הסמכה ולקבל רישיון לעסוק בתחום. כמו כן, את הרישיון מקבלים מנעולנים ממשטרת ישראל וגופים רשמיים אחרים רק לאחד שהמנעולן נמצא מתאים לעסוק בתחום זה. על המנעולן להציג תעודת יושר למשטרת ישראל והסמכה בתחום ולעבור שלבים שונים אשר בודקים את אמינותו ויושרו ורק לאחר מכן הוא מקבל רישיון לעסוק בתחום המנעולנות ולהעניק שירות פריצה ותיקון לכל סוגי המנעולים והדלתות הקיימים בשוק.

משטרת ישראל
משטרת ישראל

חובה לבדוק את רישיונו של המנעולן

כל מי שמזמין מנעולן לצורך פריצה לכל סוגי המנעולים, בין אם מדובר על מנעול של רכב, בית, מנעול תלייה, כספת ועוד מיני רבים, חייב לדרוש מהמנעולן שיציג עבורו את רישיון מקורי, כאשר החובה היא לבחון האם הרישיון נמצא בתוקף. מנעולן שאינו מחזיק ברישיון זה ומבצע פריצות לבתים או רכבים הינו עובר על החוק, מה שמעמיד אתכם כשותפים לדבר עבירה. ולכן, חובה לבחון את רישיונו של המנעולן עוד בשיחת הטלפון ולא להסתמך על תשאול בלבד. לרוב, מנעולנים מחזיקים צילום של רישיון זה באתר אינטרנט שלהם, כך תוכלו להיכנס ולבדוק.

למידע נוסף: ריקו המנעולן בבאר שבע , מנעולן בתל אביב , מנעולן באשקלון

דבר נוסף, כיום מנעולנים רבים ובעיקר צעירים עובדים אצל מנעולנים שונים כספקי משנה והם עובדים על רישיונו של ,הבוס, ולכן מומלץ לבחון האם מדובר בעובד מטעמו המחזיק ברישיון או לא. כמו כן, יש לבדוק את הרישיון עם הצגת תעודת זהות של המנעולן ולוודא כי מי שפורץ לכם את הדלת אכן מחזיק ברישיון משלו ולא עובד עם רישיון של מישהו אחר.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות