שעות פעילות: 24 שעות ביממה

החלפת מנעול למניעת פריצות

דלת הבית היא זאת שמספקת לנו הגינה מרבית כאשר אונו לא נמצאים בביתנו או בשעות לילה מאוחרות, ולכן ישנה חשיבות רבה לסוג המנעול המורכב בביתכם. מנעול שחוק וישן יהיה מן הסתם "פרצה לגנב", הרי מנעולנים יודעים היטב לזהות מנעולים שאינם איכותיים ולפרוץ אליהם בקלות רבה. החלפת מנעול מבצעים במקרים שונים, אם זה בשל תקלה במנעול, מנעול ישן וכו', ולכן יש צורך גם לבחור במנעול איכותי בעת החלפתו, וגם לבחור בפורץ מנעולים ומנעולן מקצועי שיוכל לסייע לכם לבחור את המנעול האיכותי ביותר וגם להתקין עבורכם את המנעול בצורה מקצועית.

איך נבחין בין מנעול איכותי ללא איכותי?

איכות המנעולים נמדדת על פי הזמן הדרוש לצורך הפריצה שלהם, ככל שייקח זמן רב יותר לפרוץ אותם, כך הם יהיו איכותיים יותר. נסביר: פורץ דלתות ומנעולים עוינים זקוקים לכמה שפחות זמן כדי לפרוץ לבית ולבזוז מכל הבא ליד, פן יתגלה מעשיהם ויסגירו אותם לידי המשטרה. מנעול איכותי ייקח בסביבות 5 דקות לפרוץ אותו, שזהו זמן רב, בעוד מנעול שאינו איכותי ייקח דקה שתיים כדי לפרוץ. הפורצים של היום הם מתוחכמים ויודעים לזהות בקלות מנעולים איכותיים וחזקים, ולכן הסבירות שהם יפרצו למנעולים פחות איכותיים היא גבוהה יותר.

באילו מקרים מבצעים החלפת מנעולים?

ישנם מקרים רבים הדורשים החלפה של המנעול לטובת אחד מתקדם ואיכותי יותר, ישנם בעלי בתים שיחליטו לשדרג את המנעול לטובת מתקדם יותר כיוון שהמנעול בבית ישן וישנם שמועות של פריצות באזור, וישנם כאלה שיחליטו להחליף את המנעול בשל תקלה שארעה לדלת או שהמנעול חורק. כמו כן, אנשים רבים מחליפים את המנעול בעת מעבר דירה, כיוון שהם חוששים שנותרו מפתות נוספים אצל הדייר הקודם או לבעל מקצוע מטעמו, ולכן ישנה חשיבות רבה להחלפה למנעול מתקדם, איכותי וחזק.

את החלפת המנעול יש לבצע רק על ידי מנעולן מקצועי ומומחה בתחום ולא על ידי חובבן וודאי שלא באופן עצמאי, כיוון שנדרשת מיומנות רבה לצד דיוק בעת החלפת המנעול. חשוב לציין כי יצרניות מעניקות אחריות על המנעולים רק כאשר הם הורכבו על ידי מנעולן בעל הסמכה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות