שעות פעילות: 24 שעות ביממה

מנעולן בקריית גת

מנעולן בקריית גת אמין וזריז

פריצה, תיקון דלתות, החלפת מנעולים 24-7 .

תעודת יושר ממשטרת ישראל. חוות דעת והמלצות באתר ממאות לקוחות!

חייגו: 050-8622220 | עד 25 דקות אצלך | מנעולן תושב קריית גת

מנעולן מומלץ בקריית גת מזמינים במקרים של:

  • פתיחת דלתות שנטרקו בקריית גת
  • פורץ דלתות נעולות בקריית גת
  • פריצת רכבים ללא נזק בכל העיר.
  • החלפת מנעולים 100% אמינות באישור משטרה.
  • התקנת מנעול עליון (כספת) לכל סוגי הדלתות מורשה רב בריח.
  • תיקון דלתות מורשה הזול בארץ.
  • פורץ כספות מקצועי בקריית גת
  • ועוד…

מתי מזמינים מנעולנים בקריית גת?

במידה וצריך לפתוח מנעול תקוע
במידה ואיבדתם את המפתח או שננעלתם בחוץ
יש כספת תקועה, או שאתם לא מוצאים את המפתח.
המפתח נעול ברכב?
עברתם דירה לקריית גת?

מנעולן בקריית גת זמין 24 שעות ומגיע תוך 25 דקות לכל שכונה בעיר.

קורה לא פעם שאנחנו נזקקים לשירותי חירום בשעות מוזרות בלילה או כאשר אנחנו יוצאים מהעבודה, ממהרים מאוד להגיע למקום מסוים ואז פתאום מבינים שהמפתח נשבר בחור המנעול של העסק ואי אפשר ללכת. אי אפשר לעזוב עד שיגיע מנעולן במהרה  בקריית גת וייתן לנו שירות חילוץ מהמצוקה הזאת. כדי לבחור נכון מנעולן שייתן לכם שירות מקצועי ואמין, מומלץ לבקש קודם המלצה מאנשים שהתנסו בכך אם יש מישהו מהחברים שלכם שמכיר מנעולן כזה. מנעולן הוא איש מקצוע שחייב להיות מוכר ואמין משום שהוא מתעסק עם הדבר היקר לכם מכל ואתם רוצים לוודא שלא מדובר בחאפר שיכול אחר כך לנצל את הידע שלו לצרכיו.

מנעולן בקריית גת
מנעולן בקריית גת

מנעולן בקרית גת

ריקו מנעולן בקרית גת עם הסמכה מהמשטרה

דעו גם כי כל מנעולן בקרית גת חייב לקבל תעודת יושר מהמשטרה לפני שהוא מורשה להתעסק עם מנעולים ופריצתם באופן חוקי. לכן אל תהססו לשאול כל מנעולן כזה אם יש לו תעודה מוסמכת ולהציג בפניכם את התעודה. הוא ישמח לעשות זאת כדי שתוכלו להיות רגועים בזמן שהוא מבצע את העבודה. אחרי הכל, אף אחד לא אוהב כשחושדים בו ולכן ישמח להראות לכם שהוא איש מקצוע אמין, גם כדי שתוכלו להמליץ עליו הלאה בשעת הצורך. כמו כן, שאלו אותו לתעריפים שהוא גובה עבור כל עבודה. מחירים של מנעולן הוגן ואמין יהיו אמנם בתעריפים גבוהים מהמקובל בשעות לא שגרתיות ובוודאי שגם בשבתות ובחגים, אבל המחירים ההוגנים יסמנו לכם שזה איש מקצוע שכדאי גם להמליץ עליו והוא בוודאי לא ירצה להחמיץ זאת.

מנעולן בקריית גת מוסמך המבצע את תפקידו באישור המשטרה

בתור מנעולן בקריית גת אני נושא עימי תעודה של מנעולן בכיר מארגון המנעולנים בישראל שניתן וחובה להציג אותה הן ללקוחות, והן מול שוטרים לפני הפריצה.

התעודה שלי מעידה כי איש השירות שקראתם לו הוא אכן מנעולן מוסמך בעל תודעת שירות ואמינות שנבדקה ואושרה על ידי הארגון המוסמך על כך בישראל.

על התעודה כתוב מנעולן מורשה, ובאישור משטרת ישראל וכל ביטוי אחר המעיד כי מדובר במנעולן אמין. לצד הכיתוב בתעודה מופיע פרטי המנעולן: שמו המלא ומספר, רק אדם הנושא עמו תעודה כזו רשאי לבצע פריצת מנעולים בקריית גת.

מנעולן בקריית גת : מה מתרחש בפועל בעת הפריצה?

כמנעולן מקצועי שעובד בקריית גת התסריט הנפוץ ביותר בפריצת מנעול בקריית גת, כולל את שבירת המנעול במידת הצורך, לאחר שנבדקו כל האפשרויות הנוספות תוך כדי הפריצה, תוך התמקדות בחלק שמונע את פעולת המנעול לעבוד באופן תקין.

בתסריט שכזה המנעולן במקרה הזה מנעולן בקריית גת, מודיע טרם השירות, כשהוא נמצא בשטח הלקוח, שזה מה שעתיד להתרחש במידה והנזק לא חמור יותר.

ועל כן המחיר של השירות, שיכלול מראש הן את הפריצה והן את עלות המנעול החדש וחיבורו לדלת על ידי המנעולן בקריית גת.

ברוב המקרים בהם מתבצעת פריצת מנעולים בקריית גת על ידי ריקו מנעולן בקריית גת זו הדרך לפלס את הדרך פנימה בבטחה.

מקרה נוסף של פריצת מנעול בקריית גת נדיר יותר, המתרחש בעיקר בדלתות פנים שרובם  עשויות עץ, בהן המנעול מהודק פחות על הדלת.

אנו נבצע פריצה, בניסיון כמובן, ללא הריסת  חלקי דלת  המחסן או הבית. מה שנדרש הם כלי פריצה מקצועיים ביותר שנמצאים ברשותי ממיטב החברות בעולם, כדי שתהליך הפריצה יהיה ללא נזק מיותר לדלת או למנעול הדלת.

הדבר נעשה באמצעות חדירה עם כלי פריצה דקים מהמשקוף הדלת, שלצדו נמצא המנעול תוך הקפדה על שמירת המשקוף של הדלת.

שירות זה צורך בדרך כלל מי שננעל בחדר בתוך הבית, או מי שנעל חדר כלשהו בביתו ללא אפשרות להיכנס או לצאת והוא מעוניין בפריצה נקייה ללא שבירה או נזק מיותר.

לעתים קרובות פריצת מנעולים שכזאתעלולה להיות דחופה ואפילו יכול להיות מדובר בפיקוח נפש. לכן הזמינות שלי בתור מנעולן בקריית גת עד 20 דקות הגעה, 24 שעות 7 ימים בשבוע חשובה ויכולה למנוע אסון.

אספר לכם על עוד מקרה נפוץ שקורה ללקוחותיי בקריית גת

נעילה של תא שירותים של הבית  מהווה אירוע לא נעים בזמן שנתקעים בו וזה דורש פריצה מידית ולא מומלץ להזמין מנעולן שלא נימצא בקריית גת.

גם דלת הממד שתקועה זה דבר לא נעים ואף מסוכן לעתים. יודגש כי לא מובטחת אי שבירת מנעול בכל המקרים, אך ישנם מקרי מבחן ספציפיים בהם כפורץ מנעולים בכיר בקריית גת פריצה של מנעול אפשרית גם ללא שבירה, דבר שיחסוך לכם כסף בקניית מנעול חדש.

אני חייב לפני הפריצה לבדוק כמה בחוזקה המנעול מחובר לדלת, ועד כמה ניתן להזיזו באמצעות הכלים הייעודיים של ריקו המנעולן בקריית גת.

מנעולן בקריית גת מחיר הפריצה ולפי מה נקבע

התמחור נקבע מן הסתם בהתאם לסוג המנעול שצריך לפרוץ, אנחנו לא גובים מחיר נוסף בלילה או בשבתות  בה נדרש המנעולן להגיע לבית הלקוח.

בשעות העבודה, קריאה בלילה או באשמורת הבוקר נחשבת ליקרה יותר בכל המקומות מקריאה בשעות היום רק אצלנו המחיר לא משתנה כלל. פריצת מנעולים מתבצעת על מנת לממש את המטרות הבאות:

  • פריצת דלת נעולה כשהלקוח נמצא בחוץ.
  • פריצת דלת נעולה ולא תקינה כשהלקוח נעול בפנים.
  • תיקון דלת עם צילינדר או מערכת צירים חלודים שלא עובד בצורה תקינה.
  • תיקון מנעול כספת תקול.

תמחור שירותי פריצת מנעולים בקריית גת כולל תמיד הן את עלות הפריצה והן את עלות החלפת המנעול וכשירותו. חשבונית עם פירוט מלא על מחיר השירותים בנפרד – נמסרת ללקוח לאחר תשלום.

מנעולן 24 שעות בהמלצות תושבי קריית גת  – כי יש רגעים שאי אפשר בלי מנעולן 

מנעולים מתקדמים בקריית גת

מנעולן מוסמך שעבר את ההכשרה המלאה שלו קיבל את הידע שנחוץ לו כדי להתמודד עם כל סוגי המנעולים שיש ולכן הוא יוכל להתמודד גם עם מנעולים מתקדמים מהסוג הממוחשב. למעשה, אין הרבה ברירות משום שמנעולי כלי הרכב ברובם משולבים עם מחשבים ועם מערכות נעילה מתוחכמות שהוא חייב לדעת להתמודד אתן. מנעולן בקרית גת שעבר את כל ההשתלמויות האלה יוכל גם לתקן לכם נזקים שנעשו בכלי הרכב כאשר ניסו לפרוץ אותם, וזה עדיף על פני החלפת הדלת השלמה במקרים של נזק בלתי הפיך.

אזורי שירות נוספים

מנעולן בבאר שבע

ריקו מנעולן באר שבע » פורץ מנעולים ורכבים 24/7! ננעלתם מחוץ לאוטו ? איבדתם את המפתחות לבית או העסק ? מחפשים מנעולן בבאר שבע והסביבה ? כל מי שנאלץ להמתין למנעולן בבאר שבע מחוץ לדירתו או מכוניתו מכיר את התסכול הגדול מכך שהכל כל כך קרוב אבל בלתי נגיש לחלוטין. ברוב המקרים זה קורה כאשר אנחנו […]

מנעולן בקריית גת

מנעולן בקריית גת אמין וזריז פריצה, תיקון דלתות, החלפת מנעולים 24-7 . תעודת יושר ממשטרת ישראל. חוות דעת והמלצות באתר ממאות לקוחות! חייגו: 050-8622220 | עד 25 דקות אצלך | מנעולן תושב קריית גת מנעולן מומלץ בקריית גת מזמינים במקרים של: פתיחת דלתות שנטרקו בקריית גת פורץ דלתות נעולות בקריית גת פריצת רכבים ללא נזק […]

מנעולן בקרית מלאכי

הזמנת מנעולן נחשבת כיום לדי שגרתית בעידן הלחוץ, ונראה כי פעמים רבות אנשים מוצאים את עצמם תקועים מחוץ לבית מול דלת סוררת שאינה נפתחת או מאבדים את מפתחות ביתם ולא יכולים להיכנס לטריטוריה הפרטית שלהם. לצערנו מדובר על מקרים נפוצים אשר לא מותרים ברירה אלה לפנות לבעל מקצוע שהוא כמובן מנעולן בקרית מלאכי המעניק שירותים שונים למנעולים; […]

מנעולן בעומר

עומר הוא יישוב מבוסס המרוחק מבאר שבע מעט ויש בו לא מעט בתים פרטיים וכלי רכב מהסוג המתוחכם שדורש התמקצעות מסוימת של כל מי שעוסק במנעולנות שם. מנעולן בעומר חייב להחזיק בידע המתקדם הזה, גם של כספות ושל מנעולים מאוד עדכניים, כך שבמקרה הצורך יוכל להתמודד עם המשברים והאתגרים האלה מבלי לגרום לנזק בלתי הפיך. כשאתם מזמינים […]
050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות