שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ דלתות בבאר שבע

ישנם המון מקרים בהם אנו חוזרים מהעבודה ומגלים שהמפתחות לבית נשארו בעבודה או שאתם מנסים לסובב את המתח והוא אינו מגיב, או שיצאתם בבוקר להביא את העיתון והרוח טרקה את הדלת ואין לכם אפשרות לחזור הביתה. אלה רק חלק מהמקרים שעלולים לקרות לנו בכל יום. אנו מוצאים עצמינו אובדי עצות, אז מה אפשר לעשות במקרים כאלה?

ריקו מנעולן באר שבע יכול לפתור לכם כל בעיה, אנו מתמחים בפריצת כל סוגי הדלתות ונוכל להגיע אל ביתכם תוך 15 דקות ולהחזיר אתכם לשגרת היום מהר מאוד, תוך פריצת הדלת והחלפת צילינדר חדש.

פריצת דלתות באר שבע
פריצת דלתות באר שבע

פורץ דלתות בבאר שבע גם בשעות הלילה

להיתקע מחוץ לבית זה אף פעם לא נעים אבל, אם זה קורה בשעות הלילה זה עוד יותר לא נוח. קורה שחוזרים ממסיבה ומגלים שהמפתחות הלכו לאיבוד או שפשוט הם נשברו בתוך המנעול. חשוב מאוד במקרה כזה להיות מוכן ולשמור את המספר של ריקו הפורץ בבאר שבע לכל מקרה חירום שיקרה אם זה ביום וכמובן אם זה בלילה.

פורץ דלתות בבאר שבע גם בחגים ושבתות

הדברים הכי מרגיזים קורים ברגעים הכי לא נוחים. בדיוק לפני שאתם יוצאים מהבית לארוחת שישי אצל ההורים אתם מנסים לנעול את הדלת אך ללא הצלחה, המפתח מסרב להסתובב. במקרה כזה אתם חייבים עזרה של בעל מקצוע אומנם לא בכדי לפרוץ את הדלת אך אולי רק בכדי לתקן אותה. ריקו המנעולן של באר שבע יכול לעזור לכם בכל בעיה. אנו זמינים ללקוחותינו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. חייגו עוד היום, פורץ דלתות בבאר שבע – 050-8622220 

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות