שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פריצת דלת פלדלת בבאר שבע

החלפת מנעולים וצילינדרים לדלתות פלדלת בבאר שבע והדרום

דלת פלדלת הינו שם בו אנשים משתמשים ברצונם לתאר דלת ביטחון העשויה פלדה. "פלדלת" היא בעצם מותג של דלת בטחון מבית רב בריח, או במילים פשוטות יותר – דלת פלדה בעלת מנעול מבית רב בריח. דלתות אלה הינם מהנפוצות כיום בישראל שכן פלדלת היא בעצם מותג המשדר חוזק, עוצמה וביטחון.

פריצת דלתות פלדלת היא גם אחד מהשירותים שניתנים על ידי ריקו המנעולן. ריקו, בעל מעל ל10 שנות ניסיון, פורץ דלתות פלדלת במקצועיות ואמינות. הצורך בפריצת דלת פלדלת יכול לנבוע מכמה סיבות בין אם זה צילינדר שחוק, מפתח שנשבר, צרור מפתחות שנגנב, המפתח אבד ואין לכם דרך להיכנס הביתה ועוד אי אלו סיבות שבגינן עליכם להזמין מנעולן בבאר שבע.

מעבר לשירותי פריצה, ריקו המנעולן מעניק עוד מגוון שירותי פלדלת בבאר שבע. ריקו נותן שירות לכל דלתות הבטחון הקיימות היום בשוק וביניהן רב בריח, דלתות רב זרועות, דלתות רב מגן, דלתות שריונית חוסם,דלתות חוסם ודלתות עכביש הן רק חלק מהמגוון. כמובן שעל מנת לשמור עליהן למשך השנים יש צורך בתחזוקה שוטפת.

פריצת דלת פלדלת באר שבע
פריצת דלת פלדלת באר שבע

תיקון דלתות והחלפת מנעולים בבאר שבע

שירותי הפלדלת הנפוצים ביותר המבוצעים על ידי ריקו, מנעולן מקצועי בבאר שבע הינם תיקון דלתות והחלפת מנעולים בבאר שבע. ריקו מעניק שירות 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה כך שלא משנה מתי ואיפה נקלעתם לסיטואציה שבה עליכם להזמין שירותי מנעולן בבאר שבע – ריקו כאן בשבילכם.

אם אתם בונים בית חדש, אל תוותרו על דלת בטחון איכותית. דלת פלדלת משווקת אך ורק על ידי סוכנים מורשים של רב בריח, הזהרו מזיופים ובדקו בשנית אם המחיר שהוצע לכם זול משמעותית מהמחיר המקובל בשוק. לדלתות מסוג זה מגוון מנגנוני נעילה בדרגות שונות. אנו ממליצים על דלת בעלת לפחות 7 בריחים ו3 דרגות נעילה. זכרו שזוהי השקעה חד פעמית ובטחון בני ביתכם הוא מעל לכל.

גם אם הדלת חדשה יחסית, לעיתים עולה הצורך בהחלפת החלקים הנלווים כמו עינית הדלת, בריח עליון, מעצור הדלת, הפרזול, הצילינדר או המנגנון. שירותים אלו ועוד מוענקים על ידי ריקו, מנעולן אדיב ויעיל בבאר שבע עם אלפי לקוחות מרוצים. ריקו המנעולן נותן שירות בכל אזור הדרום לדלתות פלדלת במקצועיות ובמהירות 24 שעות ביממה.

חייגו עוד היום, פריצת דלת פלדלת בבאר שבע והדרום – 050-8622220 

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות