שעות פעילות: 24 שעות ביממה

החלפת מנעולים באר שבע

ריקו מנעולן בבאר שבע נותן מענה להחלפת כל חלקי החילוף לכל סוגי הדלתות. אנו מספקים שירות 24 שעות ביממה תוך מתן שירות אדיב, מחירים נוחים והכי חשוב מקצועיות רבה לכל אזור באר שבע והסביבה.

החלפת מנעולים לבתים פרטיים בבאר שבע

הבית הוא המקום החשוב לנו יותר מהכול. בבית אתה מרגיש מוגן, יש בו את כל הדברים יקרי הערך שלך ואתה תעשה הכל בכדי למגן אותו מפני כל סכנה שעלולה להגיע. הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות בכדי למגן את הבית הוא החלפת המנעול לדלת הכניסה למנעול איכותי שיפחית תקלות וימנע פריצה ככל האפשר (אומנם אין הרבה כאלה בשוק אך ישנם מנעולים שיכולים להתקרב לכך).

החלפת מנעול באר שבע
החלפת מנעול באר שבע

בשוק הישראלי קיים מבחר ענק של מנעולים ממנעול שיעלה 200 ₪ כולל התקנה, אך הוא בעצם מנעול פשוט שמגיע מסין ואין עליו שום אחריות. או שאתם יכולים להחליט שאתם משקיעים כי זה מאוד חשוב לבחור צילינדר של רב בריח דגם לוקסיס המגיע עם כרטיס בקרת שכפול ויעלה לכם בסביבות 500 ₪ כולל התקנה אשר נחשב איכותי ויעיל נגד פריצות. הכרטיס המגיע עם הצילינדר בעצם אומר שאך ורק אתם יכולים לשכפל מפתח לבית. כמובן שבין זה לזה ישנם המון מנעולים באמצע אשר עולים בסביבות 370 ₪ כולל התקנה. אומנם מנעולים אלה אינם מגיעים עם כרטיס בקרת שכפול אך הם מוצרים מספיק איכותיים ויכולים להגן עליכם בצורה טובה.

החלפת מנעולים בבאר שבע לעסקים וחברות

המון עסקים הנמצאים בבאר שבע אינם מתפשרים על איכות ומתקינים בבית העסק את המנעול הטוב ביותר בכדי שיגן על העסק שלהם מפני  פורצים לא . המנעולים הנפוצים בקרב עסקים הינם מנעול תלייה הנקראים "מנעולי תלי" מנעול זה ממוקם בתוך ריבוע מרותך לדלת כך שהפורצים לא יוכלו לגנוב או לחתוך את המנעול. פריצה של מנעול זה היינה קשה ומסובכת. בעסקים רבים ישנו גם תריס חשמלי המופעל על ידי הכנסת מפתח וסיבובו. לעיתים לאחר עזיבת עובד ישנו צורך להחליף את המנעול, גם לשם כך אנו כאן בשבילכם בריקו מנעולן באר שבע ונשמח לתת מענה.

חייגו עוד היום ,החלפת מנעולים בבאר שבע – 050-8622220 

למידע נוסף היכנס לאתר ריקו המנעולן

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות