שעות פעילות: 24 שעות ביממה

כיצד נוכל למנוע פריצות לבית או לרכב?

כולנו מכירים את המשפט "פרצה קוראת לגנב" וכן עלינו לעשו את המירב כדי למנוע מקרים של פריצה. לא משנה עד כמה תיהנו כאשר אינכם נמצאים בבית, אם זה בנסיעה לחפשה חלומית בארץ או בחול או כאשר יצאתם לבלות, במידה ותחזרו לרכב או לביתכם ותגלו כי גנב פרץ לכם אליהם, כל ההנאה תתמוגג באופן מידי. על ידי ביצוע כמה פעולות פשוטות או שימת לב לדברים שאתם אומרים או כותבים ברשתות חברתיות, תוכלו למנוע את עוגמת הנפש שחווה כל מי שפרצו לביתו או לרכבו.

כיצד נוכל למנוע פריצות לבית או לרכב?
כיצד נוכל למנוע פריצות לבית או לרכב?

כיצד עובד ראשו של הפורץ?

יש כמה סוגי פורצים, יש פורצים מיומנים שיוכלו לעקוב אחר פעילות המסגירה את היעדרותכם מביתכם ולנצל את הסימנים המובהקים כדי לפרוץ לבית. פורצים אלו יעבדו בשיטות מתוחכמות, הם יציצו ברשתות חברתיות ויקראו מתי העלאתם פוסט נחמד המבשר להם שהבית ריק, הם יבדקו אם עשיתם צ'יק אין בשדה התעופה או שאתם מבלים סופ"ש בצימר בצפון. לעומת זאת, ישנם פורצים שאינם שיטתיים שמעוניינים בכסף מזומן ומהיר, שהם נרקומנים ואלכוהוליסטים שלהם שיטות משלהם. בשני מקרים אלו, הפורצים יבדקו את תיבת הדואר של הדיירים וזאת תהיה מלאה  היא תבשר להם כי הדיירים נמצאים בחופשה.

אז כיצד להימנע מפריצות?

  • רוקנו את תיבת הדואר שלכם או בקשו ממכרים או שכנים שיבצעו זאת כאשר הנכם נמצאים בחופה ממושכת.
  • כשאתם מעלים פוסט לפייסבוק וודאו כי רק החברים שלכם יכולים לראות את הפוסט ושהוא לא ציבורי.
  • התקינו מנעול איכותי וחזק בדלת הכניסה על ידי מנעולן בבאר שבע מקצועי שוודאי יוכל לייעץ לכם על מנעול איכותי. מהו מנעול איכותי? כזה שקשה לפרוץ אותו, כלומר שלוקח יותר מ – 5 דקות לפרוץ ואז אין די זמן לפורצים להמתין שמע יתגלו מעשיהם. חשוב לציין כי פורצים מכירים היטב את סוגי המנעולים והם מבצעים סבב ובוחרים את המנעול הקל לפריצה.
  • לגבי רכב – התקינו אמצעי מיגון איכותיים שימנעו פריצה והשתדלו להחנות את הרכב באזורים הומי אדם כאשר הנכם בחופשה. כמו כן, תוכלו להתקין מנעול הגה או להיעזר בסוגים שונים של אמצעי מיגון.
  • אבזרו את הבית באמצעי מיגון – תוכלו להתקין מערכות אזעקה משוכללות הפועלות בטכניקות חדשנות שיופעלו עם כניסת אדם זר לבית על ידי גלאים.

למידע נוסף היכנסו ל-ריקו המנעולן

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות