שעות פעילות: 24 שעות ביממה

מהם טווחי המחירים לפריצת מנעולים?

מנעולים מופיעים בכל מקום והם מוכרים לנו בשגרת היום יום ובעיקר כאשר אנו פתחים וסוגרים בכל יום דלתות כניסה לבית או למשרד, דלתות פנימיות או פותחים את הרכב על ידי שלט או על ידי מפתח. מנעולים אלו נמצאים יום יום בשימוש, הרי חשבו כמה פעמים בים אנו פותחים את דלת הבית או את הדלתות הפנים, ולכן בחלוף השנים המנעולים מרבים להישחק ולאבד מחוזקם. כמו כן, ישנם פעמים רבות בהם המפתחות אבדו או נגנבו, כך שבמרים הללו יש צורך להזמין בעל מקצוע המתמחה בפריצת מנעולים כדי להשיב את השקט ושגרת היום יום למקומם.

שירותי פריצת מנעולים לא רק למנעול של פתח הבית

אישה נעולה מחוץ לבית
אישה נעולה מחוץ לבית

פריצת מנעולים נפוצה במגוון רב של סוגי מנעולים כגון: מנעולים לדלת הכניסה של הבית, מנעולים לדלתות פנים, מנעולי ביומטריים (פתיחה עם טביעת אצבע), מנעולי צירופים (עם קוד), מנעולי תליה, מנעולי קשירה לאופניים או לאופנועים, מנעול של רכב, כספת ובכלל כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. פורץ מקצועי יוכל לבחון את סוג המנעול שברשותכם ולהתאים את הכלים הדרושים לצורך פריצה מהירה וללא השארת סימנים או נזקים לפריטים שונים ואביזרים הנמצאים על הדלת.

באילו מקרים נזדקק לשירותי פריצה?

יש לא מעט מקרים בהם נזדקק לשירותי פריצה, כמו למשל -בכל מקרה של אובדן או גניבת מפתחות כאשר אין מפתחות רזרביים או שיש חשש כי מישהו ימצא את המפתח ויכנס לביתכם, במקרה של תקלה במנעול את בצילינדר, במקרה של תקלה בפינים והחריצים של הדלת ובעוד מקרים נוספים אחרים.

מה העלות של פריצה מנעולים?

העלות משתנה על פי סוג המנעול הנדרש לפריצה, כאשר ישנם מנעולים קלים לפריצה ואז תוך כמה דקות הדלת תהיה פתוחה ולכן המחיר של פריצת מנעולים קלים יהיה נמוך יותר. לעומת זאת, ישנם מנעולים מורכבים במיוחד, בעיקר מנעולים חדשים עם טכנולוגיות מתקדמות המקשות את תהליך הפריצה שלהם, כמו – מנעולים מורכבים לכספת, מנעולי צירופים או מנעולים ביומטריים ועוד רבים. למעשה, על מנת לאמוד את מחירי טווחי המחירים לפריצת מנעולים מומלץ לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחיר.

ראה עוד: מנעולן בבאר שבע

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות