שעות פעילות: 24 שעות ביממה

מתי יש צורך להחליף את הצילינדר או המנעול?

דלת הכניסה לבית היא זאת שמאפשרת לנו לחוש בטוחים בביתנו, ונראה כי בעלי בתים רבים משקיעים רבות כדי לזכות בהרגשה הנינוחה של בטחון דלת ביתם. ישנן סיבות רבות שבהן אין מנוס אלא להחליף את הצילינדר או המנעול, כיוון שבמידה והם רופפים או תקולים הדבר יכול להפר את שלוותם של דיירי הבית, וגם כמובן להקשות את פתיחת הדלת. אז אם מנעול הדלת מתחיל לזייף, יש קושי לפתוח את דלת הבית, נלחמים עם המפתח שיועיל בטובו לפתוח את הדלת – זה הזמן להחליף את המנעול או את הצילינדר ולהרוויח דלת בטיחותית וקלה לפתיחה.

הנזק של מנעול לקוי לדלת

פתיחת הדלת בצורה שרירותית על ידי המפתח יכולה לגרום בסופו של דבר למצב הכי לא צפוי שיש – יום אחד תוכלו למצוא את עצמכם מחוץ לבית מבלי האפשרות לפתוח אותה, ולא משנה איזה מנעול רכשתם וכמה כסף שילמתם עליו. כאשר ישנה תקלה במנעול ומשהו אינו עובד כשורה, הדבר מצביע על בעיה הקשורה לטכנולוגיה של מנגנון המנעול או הצילינדר, הרי ישנו מנגנון ודרך הפעלה למנעול, ממש כמו לכל מוצר אחר. שימוש בכוח או בשיטה שאינה טבעית למנעול יכול לגרום להריסתו המוחלטת ואף לנזקים שונים למנעול, לפינים המותקנים על הדלת וגרוע מכך – להשאיר אתכם עם מפתח שבור ביד.

להזמין בעל מקצוע מומחה להחלפת המנעול

הדרך הטובה ביותר להימנע מנזקים ומהפעלת כוח שרירותי על המנעול, הוא להחליף את המנעול או הצילינדר לטובת אחר חדש ומתקדם יותר, ולכן הדרך הטובה היא להזמין מנעולן המומחה בהחלפת מנעולים. חשוב לציין כי ישנם מקרים בהם המנעולן דווקא לא ימליץ על החלפת המנעול זאת כמובן לאחר שהוא בחן את המנעול וגילה שאולי ישנה אפשרות לתקן את המנעול או לשמן אותו בעזרת שמן מיוחד שיאפשר פתיחה חלקה של הדלת. זאת כמובן תוכלו לדעת רק לאחר הזמנת בעל מקצוע מומחה שיבחן את הדלת ויעניק עבורכם פתרונות יצירתיים למנעול הסורר. כמו כן, תקלה זאת יכולה להיות גם במנעול הרכב ובמנעולים נוספים אחרים, ולכן מנעולן בבאר שבע מקצועי הוא האיש שלכם לפתרון כל תקלה במנעול.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות