שעות פעילות: 24 שעות ביממה

מתי נתקשר להזמין מנעולן בבאר שבע?

הזמנת מנעולן מוכרת היטב עבור מי שנתקע מחוץ לביתו ללא מפתחות, או למי שדלת ביתו אינה נפתחת בשל תקלה מכל סוג. דלת הבית היא רגישה במיוחד ונמצאת בשימוש יום יומי, הרי חישוב כמה פעמים ביום אנו פותחים וסוגרים את הדלת, ולכן לא פלא כי מידי פעם יש צורך להזמין מנעולן בבאר שבע שיגיע לטפל בתקלה במהירות האפשרית. הסיבות להזמנת מנעולן הן מגוונות ויכולות להיות בשעת חירום או כאשר הדלת אינה נפתחת, שאז ניתן לקבל שירות לכל סוגי הדלתות, כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק וגם לכל סוגי הכספות. רק נציין כי ישנם סוגים רבים של מנעולים ומערכות נעילה לרכבים ודלתות, ולכן חשוב לבחור במנעולן מקצועי המכיר היטב את כל סוגי המנעולים ובפרט את המנעול שאליו תזדקקו לשירות.

הסיבות הנפוצות בהן יש צורך להזמין מנעולן בבאר שבע

החלפת מנעולים – ישנם מצבים רבים בהם אין מנוס אלה לבצע החלפת מנעול, כמו למשל במקרה של מנעול חורק ישן, במקרה שיש צורך לפרוץ את הדלת, מנעול חלוד או חורק, שבר במנעול ועוד מיני רבים. כמו כן, ישנם בעלי בתים שעוברים דירה ואז מעוניינים להחליף מנעול כדי לוודא שלא נותרו מפתחות אצל הדייר הקודם.

פריצת המנעול – אובדן או גניבת מפתחות הם מקרים בהם יש לבצע פריצה לדלת, אולם גם במקרה של מפתח שנשבר בצילינדר או במקרה שמפתח מסתובב על ריק, ואז יש צורך לפרוץ את הדלת. מקרים של פריצה הם לרוב מקרי חירום, שאז יש צורך להזמין באופן מיידי מנעולן כדי שיפרוץ את הדלת, במיוחד אם מדובר על אנשים או ילדים שנתקעו בחדרים פנימיים בבית או בבית עצמו מבלי אפשרות לצאת.

תיקונים שונים – מנעולן אמין בבאר שבע מעניק גם שירותי תיקון עבור מנעולים, דלתות או מערכות נעילה חדשניות ומתוחכמות. תיקונים אלו יעילים כאשר מדובר על מנעולים יקרים במיוחד כדוגמת מנעולים ביומטריים, אלקטרונים או מנעולי קוד, או כאשר מדובר בכלל על תקלה בדלת הדורשת תיקון יסודי של הצירים, הפינים או כל אביזר אחר הקשור לנעילה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות