שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים באופקים

בכל הבתים שאנחנו מכירים יש התקנת מנעולים סבירים ביותר. אולם יש כאלה שאינן דואגים לתחזק את מנעולי ביתם, ולכן עם השנים נגרמת הידרדרות מסוימת במצבם. לכל מנעול יש בלאי בחומר שלו וזה קורה לא רק בגלל חלודה וקורוזיה. זה קורה גם משום השחיקה הגדולה של הסיבובים החוזרים ונשנים של מפתח שכבר אינו מחזיק מעמד, וזה קורה בגלל כל מיני בעיות מקומיות שמערערות את מצב הדלת עצמה. פורץ מנעולים באופקים יכול לספר לכם על אין ספור מצבים שבהם נגרמו נזקים שונים למנעולי רק משום שלא החליפו אותם בזמן. לכך מתווספים הסיפורים על נזקים שנגרמים בגלל ניסיונות פריצה או שימוש אגרסיבי מדי בדלת עצמה.

זמינות של פורץ מנעולים באופקים

כל פורץ מנעולים מנוסה ואמין באופקים יודע שחייבים להיות זמינים לשירות בכל שעה של היממה, גם כאשר מדובר בשבת או בחג, במיוחד אם מדובר במצב של פיקוח נפש. הזמנת פורץ מנעולים מחייבת המתנה של כמה שעות לפעמים אם הוא עסוק בעבודה אחרת, אבל התערי במקרים כאלה ישקף תמיד את הנגישות הגבוהה שלו לכל קריאה. הוא יכול להיות אצלכם בתוך דקות ספורות או בתוך כמה שעות. מה שבטוח, תעריף לילה, שבתות וחגים יהיה שונה מתעריף יום רגיל שבו תוכלו להרשות לעצמכם להמתין כמה שעות והמצב לא דורש דחיפות. פורץ מנעולי אחראי לא ינצל את מצבכם וייתן לכם תמיד מחיר סביר והוגן, כדי שתוכלו להמליץ עליו אחר כך.

הכשרה מתאימה

דאגו לבדוק עם פורץ מנעולים באופקים שהוא אכן קיבל את ההכשרה המתאימה להתעסק עם המנעול שלכם, במיוחד אם הוא ייחודי ועלול להיות מאוד רגיש לטיפול של אחרים. יכול להיות שמדובר במנעול שמי שאינו מומחה לו יגרום לו נזק בלתי הפיך שיחייב החלפתו בכל הצילינדר והמנגנון עצמו, או אפילו פגיעה בדלת עצמה. זה משהו שלא הייתם רוצים לחוות בעצמכם. כך שבדיקה קצרה עם המנעולן אם הוא מוסמך לטפל במנעול שלכם תחסוך לכם אי נעימות אחר כך. אחרי הכל, אתם רוצים להיכנס הביתה או לעסק שלכם מבלי שתצטרכו להזמין בעלי מקצוע נוספים שתזדקקו להם.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות