שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים באור יהודה

אור יהודה היא עיר מרכזית יחסית הנמנית עם אזור המרכז, אומנם היא עיר קטנה יחסית, אולם בה ניתן למצוא בתים פרטיים ומגדלי ענק בהם מתגוררים דיירם ומשפחות. הביקוש למנעולנים באור יהודה הוא גבוהה, הרי לכל דייר יש כמה וכמה דלתות בבית ופעמים רבות ישנם תקלות שונות במנעולים הדורשות התייחסות, או בכלל מקרים של אובדן או גניבת מפתחות ואפילו תקלה במנעול או בחלקי הדלת שאינה מאפשרת את פתיחתה. במקרים אלה, טוב שיש פורץ מנעולים באור יהודה שיוכל להגיע במהירות האפשרית ולתת מענה לצרכי הדיירים על ידי פריצה של המנעול בצורה בטיחותית ומקצועית, כך הם יוכלו לשוב לשגרת חייהם במהירות האפשרית וגם על הדרך ליהנות ממנעול חדש.

במקרה חירום שדלת הבית איננה נפתחת, אנשים רבים מתלבים אם לנסות לבד לפרוץ את הדלת או להזמין פורץ מנעולים באור יהודה במתמחה בפריצת דלתות. הדילמה מוכרת עבור רבים, ולכן הבאנו בפניכם כמה סיבות מוצדקות למה לא לפרוץ לבד את הדלת.

הסיכונים הכרוכים בפריצה על ידי חובבן או בפריצה עצמאית

 גרימת נזק לדלת – רבים לא יודעים אבל פריצה חובבנית של דלת הכניסה יגולה לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת, ורך לסבר את האוזן דלת חדשה עולה אלפי שקלים (תלוי בסוג הדלת). כמו כן, פריצה חובבנית יכולה לגרום נזק רב למנעול ולכל האזור כולו שהוא מותקן, כך שגם החלפת מנעול לא תוכל לסדר את הבעיה.

דרוש החלפת מנעול – בתום פריצה מקצועית יש צורך להחליף את המנעול, כיוון שבעת הפריצה שוברים אותו כדי לפרוץ את הדלת, כך שבכל מקרה יהיה עליכם להזמין פורץ מנעולים באור יהודה על מנת להחליף את המנעול. חשוב לציין כי מנעולן בבאר שבע מקצועי יתאים עבורכם מנעול בהתאם לסוג הדלת, שהרי בחירה לא נכונה של המנעול יכולה להיות לא בטיחותית לדלת.

בזבוז זמן יקר – פריצה חובבנית לוקחת זמן רב, וזאת ביחס לפורץ מקצועי שיוכל תוכך כמה דקות לפרוץ את הדלת ולאפשר לכם להיכנס לבית, כך שתוכלו להיכנס ביתר קלות לביתכם ומבלי לגרום נזק לדלת.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות