שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים באשדוד

אשדוד העיר הדרומית השוכנת בסמוך לחוף הים מכילה כמות רבה של תושבים מתרבויות שונות המגיעים ליהנות מיופייה של העיר. בשל התפתחות העיר ישנם מקרים רבים שבהם אנשים זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים באשדוד אשר יוכל להעניק להם שירות במקרי חירום, בן אם זה לדלת הבית, לדלת הרכב, הכספת ובכלל לכל סוגי המעונים הקיימים בשוק. הצורך במנעולן הוא לרוב מידי, הרי כאשר אדם נתקע מחוץ לביתו או מחוץ לרכבו ללא מפתחות או עם מנעול סורר המסרב להיפתח, יש צורך להזמין באופן מידי פורף שיוכל להשיב לדיירי הבית את השקט והשלווה.

מה לא לעשות במקרה חירום שהדלת אינה נפתחת?

לא לנסות לפרוץ לבד – פריצה חובבנית יכולה לגרום לדלת הבית יותר נזק מאשר תועלת, כיוון שהדבר יוכל לגרום נזק לאביזרים שונים בדלת וברוב המקרים לא די בחיתוך הלשונית הנועלת את הדלת, אלה גם החריצים והפינים אשר נועלים את הדלת בחוזקה ישארו בפנים, ולכן רק פורץ מנעולים באשדוד יוכל לבצע את הפריצה בדרך הטובה ביותר מבלי לגרום נזקים נוספים לדלת ולחלקים הנוספים.

לא לטפס מהחלון – לצערנו טיפוס לגבהים לא פעם הסתיים באסון, ולכן חשוב שלא לנסות לטפס בעזרת סולם או מיני אופציות שונות, אלה להזמין פורץ מנעולים באשדוד שיוכל להגיע במידי לפרוץ את הדלת בעזרת ציוד מקצועי.

לא לשבור את השמשה ברכב – אין דבר יותר מתסכל מהמקרה הבא; מפתחות הרכב שננעלו ברכב ולא ניתן לפתוח להוציא אותם. רבים חושבים ל האפשרות של פריצה השמשה וחושבים כי הביטוח יחסה זאת, אולם לא כך הדבר. ביטוח שמשות במסגרת הביטוח המקיף או החובה אינו מכסה שבר שמשות במזיד, מעבר לעובדה כי שברי זכוכית יהיו פזורים ברכב ויוכלו לגרום לאי נעימות.

לא להחדיר חפצים שונים למנעול – רבים מנסים לפרוץ את הדלת באמצעות פריטים חדים, אולם דבר זה מוכר רק בסרטים ודי קשה לפרוף עם חוטי ברזל או מני אחרים דלתות מסיביות, ולכן אל תנסו זאת, כיוון שתוכלו לגרום נזק למנעול ולאחר מכן לא ניתן יהיה לתקנו, אלה יהיה עליכם להחליף את המנעול לחדש.

ראה עוד: מנעולן בראשון לציון 24/7

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות