שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים באשכול

אשכול הוא איזור דרומי מתפתח המונה מאות דיירים השוכנים בו, ולכן כאשר אנשים זקוקים לשירותים שונים של בעלי מקצוע הם מזמינים בעלי מקצוע המעניקים שירות לכל אזור הדרום המרוחק. באשכול לרוב ניתן למצוא בתים פרטיים אשר בהם מתגוררים משפחות על ילדים להם בתים צמודי קרקע עם דלתות רבות, אם זה דלת הכניסה לבית, היציאה האחורית, דלת המחסן וכו'. פעמים רבות תושבי אשכול זקוקים לשירותיו של פורץ דלתות ומנעולים באשכול על מנת שיפרוץ את דלת ביתם בשל סיבות שונות, בין אם מדובר על אובדן מפתחות הבית או תקלה במנעול שאגב יכולה לקרות לכל אחד, ולצערנו מקרים אלו קורים דווקא שאנו ממהרים למקום מסוים, ממש חוק מרפי.

להזמין את הטוב ביותר באשכול

אז נכון שלא בהכרח ניתן למצוא פורץ מנעולים באשכול שיגיע במהירות האפשרית לטפל בדלת השוררת ולפרוץ אותה, אולם באזורים קרובים יותר ניתן למצוא מנעולנים המעניקים שירותי פריצה גם לתושבי אשכול והם מגיעים במהירות האפשרית כדי להעניק שירות. לרוב, מנעולנים מתחייבים להגיע למקום במקרה חירום לפחות תוך חצי שעה והם מעניקים שירות בכל שעות היממה, ממש 24/7. אולם, יש לברר זאת מראש עם המנעולן מומחה, הרי לא כל אחד יכול להגיע תוכך חצי שעה ולא כולם מעניקים שירות בכל שעות היממה ובשבתות וחגים.

מה עוד חשוב לדעת לפני שמזמינים מנעולן לפריצת דלת?

מלבד עניין הזמינות של פורץ מנעולים באשכול, חשוב לבדוק כמה דברים חשובים אודות המנעולן, כך תוכלו לוודא כי הזמנתם בעל מקצוע הגון וישר וכזה שיפרוץ את הדלת ביתר קלות מבלי לגרום לה לנזק. הפרמטרים החשובים עליהם יש לתת את הדעת הם: ניסיונו של הפורץ בתחום המנעולים, את עלות השירות בגין פריצת הדלת, את עלות החלפת המנעול כיוון שברוב המקרים יש צורך להחליף מנעול, יש לבדוק אם הוא מכיר את סוג המנעול שברשותכם, כדאי לקבל המלצות מקצועות קודמים ובכלל לבדוק מה שחשוב לכם. את שירותי הפריצה ניתן גם לקבל עבור רכבים, מנעולים מסוגים שונים ואפילו פריצת כספות שהיא גם שירות נפוץ בקרב מנעולנים.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות