שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים באשקלון

הגעתם אחרי בילוי וגיליתם שהמפתחות אבדו? הדלת אינה נפתחת בשל תקלה? המפתח אינו מסתובב בצילינדר? נראה שהנכם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים. אם הנכם מתגוררים בעיר הדרומית אשקלון או במושבים והקיבוצים הסמוכים לאשקלון תוכלו להזמין פורץ מנעולים באשקלון שיוכל לסייע לכם לפרוץ את דלת הבית במהירות רבה מבלי לגרום נזק לדלת. פעמים רבות בעלי בתים חוששים מעבודת הפריצה, הרי הם רכשו במיטב כספם דלת חזקה ויקרה והם חוששים כי עבודת הפריצה תגרום נזק לדלת, אולם לא כך הדבר. פורץ מנעולים באשקלון מיומן בעל ניסיון רב בתחום הפריצה מחזיק ברשותו כלים וידע רב כדי לפרוץ את המנעול במשנה זהירות מבלי לגרום כלל וכלל נזק לדלת. למעשה, הוא אינו נוגע כלל בדלת, אלה מפרק את המנעול ולאחר מכן מחליף לאחר חדש.

כיצד תדעו כי הפורץ הרכיב מנעול איכותי בדלת?

כמעט בכל מקרה של פריצה יזומה יש צורך להחליף את המנעול של הדלת, כיוון שבמהלך הפריצה המנעולן שובר את המנעול על מנת לפרוץ בבטחה את הדלת, ולכן יש צורך להחליף את המנעול לחדש. יש לציין כי מדובר בהזדמנות נהדרת המאפשרת לבעלי הבית להתחדש במנעול חכם יותר ומתקדם, הרי יש מותגים רבים המציעים מנעולים חדשניים עם טכנולוגיות מתקדמות. מנעול איכותי הוא כזה שקשה לפרוץ אליו, כלומר לקוח יותר מ – 5 דקות לפורץ מקצוען שאגב לא בהכרח בעל מקצוע, אלה פרץ אמיתי. מנעול פחות איכותי הוא כזה שניתן לפרוץ אליו תוך דקה או שתיים, הרי פוצים זקוקים למעט זמן כדי לפרוץ לבתים ולקחת מכל הבא ליד ולהסתלק.

לצערנו הרב פורצים יודעים לזהות מנעולים שאינם איכותיים וכאשר הם רואים מנעולים כאלה הם יעדיפו לפרוץ אותם מאשר להסתבך עם מנעולים מורכבים. לכן, בקשו מפורץ מנעולים באשקלון שיתקין בורכם מנעול איכותי, כזה שקשה לפרוץ אליו. דבר נוסף שיש לשים עליו את הדעת הוא – בדקו שהפורץ מתקין לכם מנעול חדש ולא כזה שפירק אצל לקוח אחר ובקשו גם אחריות על המנעול. לרוב, יצרנים מעניקים בין שנה לשלוש שנות אחריות על המנעול שהוחלף.

ראה עוד: מנעולן מקצועי באזור אשדוד

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות