שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בבני ברק

בעיר בני ברק יש בניינים ישנים בעיקר לכן נפוצה מאוד הבעיה של פריצת מנעולי משום שנתקעו או המפתח נשבר בתוכם, הצילינדר הפסיק לעבוד או שפשוט ניסו לפרוץ והדלת נשברה. כאשר מזמינים פורץ מנעולים מומחה בבני ברק יש לדעת היטב את מי מזמינים הביתה גם כאשר מדובר בבית פשוט שאינו משקיע רבות. הפורץ הוא פורץ מנעולים חוקי שהמשטרה מאשרת לו לעבוד בכך ונותנת לו תעודת יושר שמציגה אותו כאיש מקצוע שיכול לפרוץ כל מנעול שנמצא ברשותכם.

הזמנת מנעולן בבני ברק

כאשר אתם נתקעים מחוץ לבית או בתוכו, הזמינו מנעולן בבני ברק כזה שיכול לפרוץ את המנעולים שלכם ולשחרר אתכם בשעת חירום זו ושאלו אותו כמה שאלות כדי לברר ולוודא שהוא אכן יכול לעזור לכם. ראשית, שאלו אותו אם הוא פורץ מוסמך ואם יש לו את כל ההיתרים שחייבים להיות, משום שלא תרצו להיתקע עם אדם שאינו מוסמך ואינו יכול לעשות זאת חוקית. שנית, המחיר שלו חייב להיות הוגן וסביר ואינו יכול להיות נמוך מדי, אחרת יש סיכוי שהוא חאפר שלא למד בצורה מסודרת את המקצוע והוא עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לדלת שלכם. נזק זה עלול להסתכם במחירים גבוהים מדי במקרים רבים. שאלו אותו אם הוא מתמחה בסוג המנעולים שלכם משום שאחרת לא ידע לטפל במנעול ישן מדי או חדש מדי, ולכן רצוי לברר מראש עוד לפני שהוא מגיע אליכם הביתה וגובה מחיר על הביקור מבלי שעשה את העבודה שלו כלל.

ביטוח ואחריות

עוד יש לברר אם יש לו ביטוח מקצועי לכל התיקונים שהוא עושה לכם למקרה שמשהו ישתבש ותצטרכו להרחיב את התיקון ולשלם יותר. גם יש לשאול אם יש לו אחריות מקצועית על כל התוספות והתיקונים שהוא עושה אם החלטתם גם להתקין מנעול חדש בדלת במקום זה שנשבר אצלכם ואתם מחליטים להחליף אותו. פורץ מנעולים בבני ברק הוא אדם שירצה בדרך כלל לשמור על השם הטוב שלו כדי לקבל עובדה נוספת, ולכן ישמח לקבל מכם המלצות על עבודה מסורה ואחראית שעשה למענכם. לכן, המחירים שלו יהיו סבירים. אם לא יהיה כך, חפשו פורץ מנעולים אחר שישמח לתת לכם את השירות הזה במחיר סביר הרבה יותר.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות