שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בבת ים

הגוש הגדול שמגיע עד בת ים מתאפיין בדיוק באותו מבנה של עיר, של בניינים שרמת התחזוקה שלהם משתנה משכונה לשכונה. יש בניינים שבהם התחזוקה יותר טוב ויש כאלה בהם לא טורחים להחליף מנעולי ולדאוג לדלתות שיכולות להיות מגן בטוח נגד פורצים ונגד בעיות נוספות. במקרים כאלה כשמנגנון הנעילה מכזיב ונשבר פורץ מנעולים בבת ים נכנס לתמונה ועושה את העבודה שלו כמו שצריך, ברוב המקרים, אם בחרתם באיש המקצוע הנכון. לפני שאתם בוחרים מנעולן באזור בת ים כזה בדקו אתו אם יש לו את כל הידע המקצועי הנחוץ במנעולים כדי להגיש לכם סיוע ועזרה לא רק בפריצה כי אם גם בהתקנת המנעולים שיצטרכו להתקין במקומם. במקרים שבהם תצטרכו להחליף את כל המנגנונים בדקו אם יש לכם ביטוח ואחריות מקצועיים למקרה של בעיה בהתקנת המנעולים.

הכשרה והסמכה נכונה במסלול ארוך

המסלול המקצועי של כל פורץ מנעולים בבת ים מתחיל בלימודים תאורטיים שבהם מלמדים אותו על עקרונות של נעילה ופתיחה של מנעולים. הצילינדרים יהיו בדרך כלל מבוססים על אותן שיטות מסוימות של נעילת דלתות, ולכל זה יצטרף גם הידע המודרני והמתוחכם של מנעולים מתקדמים מחומרים משוכללים ובשיטות מתוחכמות למיניהן. יש לבדוק עם פורץ מנעולים שאתם מזמינים לשירותכם אם יש לו את הידע שנחוץ להם כדי לעזור לכם. בקשו מהם גם לבוא מוכנים עם צילינדרים להחלפה ברכב שלהם בכל שעה של היום שבה אתם מזמינים אותם. כך תהיו בטוחים שיפרצו לכם את הדלת הזאת וגם יחליפו לכם מנעול שלא תישארו עם דלת פרוצה כל הלילה.

מחירים שונים לכל שעה

ברור ששירותים שמזמינים בשבתות ובחגים או בלילות לאחר שעות העבודה יעלו יותר, כי התעריפים צריכים לשקף גם את הזמינות של כל פורץ מנעולים בבת ים. הקרבה לתל אביב תעזור לכם אמנם להשיג איש מקצוע בכל שעה, אבל בדקו אתם מהו התעריף שהם גובים כדי שלא ינצלו את המצוקה שלכם ואת שעת החירום הזאת כדי לקחת מכם יותר מאשר לוקחים בדרך כלל. תעריף נמוך מדי מלמד על חאפרים שלא יהיו מקצועיים.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות