שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בגבעת שמואל

גבעת שמואל שבמרכז הארץ נחשבת לעיר חדשה שיש בה לא מעט אוכלוסייה חזקה שבונה בתים חדשים במקום הישנים שאפיינו אותה. אין ספק שגבעת שמואל היא כעת מקום שבו יש יותר מודעות לכל מה שנחוץ בבית. זאת הסיבה שלאט לאט גורמים גם להחליף את כל הבעיות שיש בתחזוקת הבית הישן ומתקינים מנעולים חדשים בכל מקום. חלק מהמנעולים של היום נחשבים למתוחכמים מאוד ולכן קורות בהם לא מעט בעיות. המנעולים עצמם יכולים להיות בעלי מנגנון סביר ורגיל אבל הדרך אליהם יכולה להיות ממוחשבת או ביומטרית, ובמקרים כאלה רק פורץ רכבים ומנעולים מגבעת שמואל יכול למצוא את הדרך להתיר את הסבך שיצר מקרה החירום.

אם נשבר לכם המפתח במנעול או שנשבר לכם הצילינדר עצמו, או בדרך כלל הפינים, שהיא תקלה די מוכרת בבעיית מנעולים נתקעים, עליכם להזעיק פורץ מנעולים בגבעת שמואל, שיוכל לסדר לכם את הבעיה. בדרך כלל, אם האיש מיומן זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן. אם פורץ המנעולים מכיר את המנעול שלכם זה ייקח לו זמן סביר לפתוח את הצילינדר ולראות אם יש צורך גם להחליף את המנגנון.

החלפת מנעול

כל המנגנון, אגב, אם הוא ישן, מומלץ מאוד לא לחכות לרגע האחרון שבגללו אולי יקשה עליכם למצוא פורץ מנעולים בגבעת שמואל בדיוק בזמן שתצטרכו אותו. במקרים כאלה אתם עלולים לחכות שעות מחוץ לבית או מחוץ לרכב, ובמקרים רבים יכול להיות שתצטרכו לשלם תעריף לילה או תעריף שבת משום הזמנתם אותו בשעה כזאת. בכל מקרה, פורץ מנעולים מיומן אמור גם להציע לכם את שירותיו במחיר סביר למרות הייקור המובן בגלל השעה המאוחרת או תעריף שבת. אם הוא ירצה שתמליצו עליו הלאה הוא עדיין יישאר בגבול הסביר. כמו כן, שימו לב שהמחיר אינו נמוך מדי משום שאז אולי מדובר בחאפר שלא מבין ממש במה שאתם רוצים שיתקן. יש לפעמים הרי צורך לתקן לגמרי את כל המנעול ולהחליף אותו ואת זה לא כל אחד יכול לעשות.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות