שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בהוד השרון

ישנם מקרים בחיים שיכולים להוציא אותנו מדעתנו, כאשר אחד מהם הוא כאשר ישנה תקלה בדלת הדלת או שמפתחות הבית אבדו ואין באפשרותנו להיכנס לטריטוריה הפרטית שלנו. אגב, מקרה זה יכול להיות גם לדלת הרכב, פעמים רבות מנגנון הרכב אינו תקין ולא ניתן לפתוח את הדלת, המפתחות אבדו ואין מפתח רזרבי בהישג יד, או שבכלל המפתחות ננעלו ברכב שזהו מקרה נפוץ. אז נכון שמקרים אלו הם נפוצים ומתסכלים, ולכן טוב שיש פורץ מנעולים בהוד השרון המציע שירותי פריצה למגוון סוגי המנעולים, בין אם זה מנעול של דלת הבית, מנעול ומנגנון הנעילה של הרכב או בכלל מדובר בכספת שננעלה ולא ניתן לפתוח אותה.

על מה חשוב לשים דגש בעת הזמנת פורץ?

כלל ראשון פורץ אשר עובד עם רישיון –  זהו הפרמטר החשוב ביותר כאשר מזמינים פורץ מנעולים בהוד השרון. ידוע כי פריצת מנעולים באופן כללי יכולה להיחשב כעבירה פלילית במידה וכמובן היא נעשית על ידי גורמים שאינם מורשים לכך. מסיבה זאת, יש לבדוק אם המנעולן עובד כחוק עם רישיון אותו הוא מקבל ממשטרת ישראל.

זמינות הגעה לפריצה – חשוב לבדוק את זמינות המנעולן בפתח תקווה טרם הזמנתו, כיוון שמדובר בזמן המתנה שאינו נעים. לרוב, מנעולנים מעניקים שירות 24/7 ומתחייבים להגיע עד חצי שעה מרגע הקריאה, אולם יש לבדוק זאת מראש על מנת שלא תמתינו זמן רב מול המנעול השורר.

אחריות על העבודה – בתום ביצוע עבוד הפריצה ובמיוחד אם הוחלף מנעול בדלת, מומלץ לקבל תעודת אחריות על המנעול וגם על ביצוע העבודה. בקשו מהמנעולן חשבונית אשר מאשרת את ביצוע העבודה והתשלום, כך שיהיה לכם למי לפנות אם תהיה בעיה בטווח הקצר במנעול.

מחיר הוגן – המחיר בגין פריצת הדלת יכולה להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים, אם מדובר בשירותי חירום העלות תהיה גבוהה יותר, סוג המנעול שברשותכם, סוג המנעול שהוחלף בדלת ועוד פרמטרים שונים אחרים. לכן, חשוב לבצע סקר שוק בין כמה מנעולנים כדי לאמוד את עלות הפריצה ועלות החלקים כדי שלא תהיו מופתעים בתום העבודה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות