שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בחדרה

תחום המנעולנות נחשב כיום למבוקש בערים רבות ולא מעט אנשים זקוקים למגוון שירותים הקשורים למנעולים ובניהם גם לשירותי פריצה המאפשרים לנו להיכנס לטריטוריה הפרטית שלנו לאחר יום עבודה מתיש או בכלל. תקלות במנעול יכולות להיות מגוונות, אגב לכל סוגי המנעולים, בין אם מדובר על תקלה במנעול עצמו את כל תקלה אחרת לדלת שיכולה להיגרם כתוצאה מהזנחה של תקלה מסוימת או מאובדן מפתחות. פורץ מנעולים בחדרה הוא בעל המקצוע האידאלי לפריצת מנעולים המעניק שירות הגעה מידית בכל בעיה שכזאת, והוא למעשה משתמש בידע הרב שלו ובכלים מסוימים כדי לפרוץ את הדלת במשנה זהירות כדי שלא לגרום לנזק לאביזרים השונים סביב ובכלל גם לדלת עצמה.

שירותי פריצה גם לרכבים

אצל פורץ מנעולים בחדרה תוכלו לקבל שירותי פריצה גם לרכבים, הרי לא פעם קרים מקרים שנעלמו מפתחות הרכב או נגנבו יחד עם כל הצרור, יכול להיות גם תקלה במנגנון הנעילה של הרכב אשר אינה מאפשרת את פתיחת הרכב או שבכלל המפתחות ננעלו בתוך הרכב שזהו מקרה נפוץ. במקרים אלו, חשוב שלא להיכנס ללחץ מיותר וודאי שלא לנסות לפרוץ את הרכב בדרכים שונות, כיוון שפריצה חובבנית תוכל לגרום לנזק רציני לדלת של הרכב ולעיתים גם להרס של מנגנון הנעילה. פורץ מנעולים בחדרה המתמחה בפריצת רכבים מחזיק ברשותו כלי פריצה מיוחדים המאפשרים את פתיחת הדלת ללא גרימת נזק לאביזרים סביב, מה שיאפשר לכם להיכנס לרכב ואף גם לקבל שירות שחזור מפתחות במידה והמפתח אבד ואין מפתח רזרבי.

שירותי פריצה לכספות

בעלי עסקים רבים, בעלי משרדים ואפילו אנשים פרטיים מחזיקים ברשותם כספת למטרות שונות, אם זה לאחסון נשק, תכשיטים, מסמכים מסווגים, פרטים עקרי ערך, כספים ועוד מיני רבים. פעמים רבות קורים מקרים שבגנן לא ניתן לפתוח את דלת הכספת, כמו – תקלה במנגנון הנעילה של הכספת, אובדן מפתחות שכחת קוד אישי ועוד מיני רבים. פורץ מנעולים בחדרה יוכל לתת עבורכם מענה ולפרוף את דלת הכספת מבלי לגרום לה לנזק, כך שאין צורך כלל להיכנס ללחץ, פשוט להזמין בעל מקצוע.

ראה עוד: מנעולן מומחה באזור תל אביב

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות