שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים ביבנה

אובדן או גניבה של מפתחות הבית יכולים להיות סיוט של ממש, בעיקר אם אין מפתחות רזרביים בסביבה או שהתיק כולו נגנב עם הצרור שבו היו מפתחות הבית, הרכב, המחסן ולפעמים גם מפתחות הכספת. במקרה שכזה, אנשים יוצאים מדעתם ובצדק, הרי אנו לא מאחלים אפילו לשונאים שלנו כזאת גזירה. אולם, במקרים שכאלה חשוב לקחת נשימה ארוכה ולא לפעול מתוך לחץ, הרי כולנו יודעים שלחץ לא יוביל לשום מקום וודאי לא יפתח את המנעולים ללא מפתח. במקרה שכזה, פורץ מנעולים ביבנה יוכל להגיע במהירות האפשרית לביתכם ולפרוץ את המנעולים שנותרו ללא המפתחות וכך תוכלו לשוב לשגרת החיים הנעימים.

על כתפיו של פורץ מנעולים ביבנה מונחות משימות רבות, הרי עליו לפרוץ את הדלתות שאין להם מפתחות, עליו להחליף את המנעולים כדי שחלילה הגנב לא ימצא את המפתחות שאבדו ויכנס בחופשיות לרכביכם או לביתכם וחמור מזה אולי היה בצרור המפתחות גם א המפתח של הכספת. כמו כן, במקרים רבים לאחר פריצת הדלת, יש צורך להחליף את המנעול, כך שבאותה הזדמנות תוכלו להתחדש במנעול חדש ומתקדם יותר.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת פורץ מנעולים ביבנה?

כמו שאר בעלי מקצוע שאנו מזמינים במקרי חירום, אנו רוצים את המקצוענים ביותר וכאלו שיעניקו לנו שירות אישי ומקצועי וכמובן הכי מהר שיש. ולכן, בעת בחירת פורץ מנעולים ביבנה חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים: בחרו במנעולן הזמין להגיע במהירות האפשרית לפרוץ את דלת הבית או הרכב, בחרו במנעולן בעל ניסיון רב בתחום, את התמחותו בפריצת המנעול הספציפי שלכם ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם. הנושא הקריטי לבדיקה בעת הזמנת פורץ הוא הרישיון וההסמכה, הרי פריצה היא פעולה פלילית ורק מי שמחזיק רישיון אותו הוא קיבל ממשטרת ישראל יוכל לפרוץ לבתים וכך לספק שירות לקהל הרחב, ולכן בדקו אם המנעולן מחזיק ברישיון שכזה והאם הרישיון בתוקף ועל שמו. לרוב, מנעולנים מחזיקים באתר אינטרנט ובו יש צילום של הרישיון, כך שבשיטוט קל ברשת תוכלו להיכנס לאתר של המנעולן ולבחון זאת ובכלל להתרשם מניסיונו.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות