שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים ביהוד

יהוד היא עיר קטנה יחסית השוכנת בקרבת שדה התעופה, אולם בה ניתן למצוא יחידות דיור חדשות ושכונות חדשות שבהן מתגוררות לרוב משפחות. בכל בית שכזה יש כמה וכמה מנעולים, אם זה ברכביהם של התושבים, בפתח הדלת שלהם, בדלתות פנימיות, במחסנים, מנעולים שונים וכו'. סביר להניח כי לא פעם אנשים זקוקים לשירותי של פורץ מנעולים ביהוד שיוכל לתת להם שירות למנעול הדלת או כל מנעול אחר. הסיבות לפריצת הדלת הן מגוונות, ייתכן כי המפתחות אבדו או נגנבו, אוי ילדים נתקעו בדלת פנימית של הבית, אולי מפתחות הרכב ננעלו בתוך הרכב ואולי אדם שכח את הקוד של הכספת ועוד מגוון סיבות שבגינן יש צורך לפרוץ את המנעול ולהחליפו למנעול חדש יותר.

טיפול מונע בתקלות יכול למנוע מקרי חירום

לא פעם אנשים גילו בעיות שונות בדלת, בין אם זה קושי בסיבוב של המפתח בצילינדר, דלת חורקת, מנעול ישן מידי שבקושי זז ועוד נקודות אזהרה שונות מפני מקרי חירום, אך בשל עצלות הם העדיפו של לתקן את הבעיה עד שהגיעו למצב שבו הדלת לא נפתחת כלל. מקרים שכאלה יכלו להימנע אילו רק הם היו מזמינים מנעולן בתל אביב לצורך החלפת המנעול או תיקון התקלה והחלפת חלקים, כך שהם יכלו למנוע את נזקים אלה וכך להימנע מהזמנת פורץ מנעולים ביהוד לצורך פריצת הדלת.

חשוב לציין כי הזמנת חירום של פורף היא הרבה יותר יקרה מאפשר תיקון של המנעול הרי במרבית הפעמים כאשר מדובר על מנעול חדש יחסית ניתן לתקן את המנעול ואולי אפילו לשמן אותו קצת ולא להגיע למצב שבו הדלת אל נפתחת. המסכנה – בכל חשש של תקלה או קושי מסים, הזמינו מבעוד מועד מנעולן מקצועי שימנע מקרי חירום.

להזמין את הטוב ביותר

אם קרה מקרה חירום והנכם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים ביהוד, עליכם לשים לב לזמן הגעתו, במיוחד אם מדובר במקרי חירום. לרוב, מנעולנים מיומנים התחייבו לזמן הגעה של חצי שעה לכל היותר, מה שיאפשר לכם להיכנס לביתכם כמה שיותר מהר ולחזור לשגרת החיים השלבים.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות