שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בלהבים

בכל פעם שאתם מוצאים את עצמכם במצב הלא נעים של מנעול תקוע ברכב או בבית שלכם, אתם יודעים שיש רק איש מקצוע אחד שיכול להציל אתכם מהמצב הזה. פורץ מנעולים בלהבים יכול להגיע אליכם בתוך זמן סביר מהרגע שבו אתם הזעקתם אותו, ולכן התעריפים שלו אמורים לשקף את המאמץ והטרחה, כמו גם את השעה שבה הזעקתם אותו. אין ספק שתעריף הזמנת פורץ מנעולים אינו רגיל כמו הזמנת עבודה רגילה, אבל כמובן שכך תזהו גם איש מקצוע טוב שבא לעזרתכם משום שהוא מקצוען. פורצי מנעולים מקבלים את ההכשרה שלהם אחרי חודשים ארוכים של למידת כל מנגנוני הנעילה שישנם בשוק, ולזה מתווספת גם תקופת ההכשרה שנחוצה מעשית כדי להתנסות בעבודה עצמה. אחרי כן, הם מקבלים מהמשטרה תעודת יושר שמעידה על עברם הנקי מפלילים. זוהי התעודה הכי חשובה מלבד התעודה המקצועית, למעשה. זוהי התעודה שמלמדת על כך שהאנשים שאתם מזמינים הביתה או לטפל ברכב שלכם אינם קושרים לאנשים בעלי כוונות לא כשרות.

פורץ מנעולים מהימן בלהבים

אתם יכולים להיות בטוחים בכל פעם שאתם מזמינים פורץ מנעולים מלהבים שאתם מקבלים אדם שהוא בעל כל ההסמכות הנחוצות, כולל תעודת יושר ורישיון מנעולן. כמו כן, יש לו ביטוח מקצועי ואחריות לכל מה שהוא עושה ומתקן אצלכם. אם יש צורך להחליף מנעול גם זה יהיה באחריות מלאה בשימוש נכון, ולכן מי שמוזמן לביתכם יוכל להתקין לכם את כל מה שנחוץ לכם כדי שתרגישו שקטים ובטוחים בביתכם.

פריצת מנעולים למטרת חילוץ

אנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם במצבים מביכים של היתקעות בבית או מחוצה לו  בגלל תחזוקה ירודה של מנעולים, או בגלל התקנת מנעול שאינו עומד בדרישות המינימליות לתקינות ותפעול. בכל מקרה, כדי לדאוג לכך שזה לא יקרה, עליכם לתחזק גם את המנעולים בצורה נכונה ולבחור מלכתחילה מנעולים שלא ייכשלו בזמן אמת. כך, תוכלו להבטיח שהמצב המביך של מנעול שבור ומפתח תקוע בתוך חור המנעול לא יחזרו על עצמם. זה נכון גם כאשר יש איש מקצוע כמו פורץ מנעולים בלהבים שיכול לסייע לכם להיחלץ ממצב זה.

ראה עוד: מנעולן

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות