שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בלוד

העיר לוד הנמצא במרכז הארץ נהנית מנגישות גדולה לנותני שירותים שונים כמו פורץ מנעולים ברמלה. הזמינות של אנשי השירותים האלה חייבת להיות בכל שעות היממה משום שאף פעם אי אפשר לדעת כיצד מצב החירום יתפוס אתכם. במקרים שבהם ננעלתם מחוץ לרכב, למשל, ומצאתם את עצמכם בצהרי יום לוהט מנסים לחזור הביתה בשלום אתם מתקשים לחשוב על כך שתצטרכו לנסוע כעת למוסך כדי לתקן את הרכב שלכם. אבל אין ברירה, תצטרכו לחכות עד אשר מנעולן מומחה בלוד יסיים לפרוץ לרכב שלכם בכמה שפחות נזק כדי שתוכלו להתקין מנעול חדש במוסך. במקרים שבהם המנעול חסר תקנה ויש להחליף אותו, בררו עם המנעולן אם אחרי הפריצה יוכל גם לתקן את המנעול ולהחליף אותו. מנעולנים רבים נותנים גם שירות של תיקון שלט ומנעול ומנגנון נעילה דיגיטלי שחייבים להיות מוחלפים ביחד.

הכשרת מנעולנים

הכשרת המנעולנים שמטפלים גם במנעולי הרכב וגם במנעולי הבית יכולה להיות לכל החיים משום שתמיד יש המצאות שונות שיהיו חייבים להתייחס אליהם. עם זאת, המנגנון הבסיסי של נעילה של מנעול אינו משתנה כלל, אלא הוא הבסיס לכל שיטת נעילה ולכל מנעול. גם אם מוסיפים שיטות ומנגנונים מתוחכמים יותר הרי שנעילה נשארת אותה שיטה בכל מקרה ואם פורץ מנעולים בלוד יודע לעבוד נכון הוא יוכל לעשות זאת בקלות בכל מנעול. עם זאת, יש לוודא שהוא קיבל הכשרה נכונה ומתאימה גם תיאורטית ומעשית. על זה הוא ממשיך ולומד כל החיים את כל השיטות כמו הדיגיטליות והביומטריות.

לחפש מנעולן מתאים

פורץ מנעולים בלוד חייב להיות כזה שיוכל לתת לכם תעריפים טובים גם כאשר אתם נמצאים בזמן מצוקה ובשעת חירום כמו להיתקע מחוץ לרכב שלכם ומחוץ לאוטו שלכם. אין ספק שיהיה תעריף מיוחד לשעות לילה או לשעות שבת וחג, אבל סביר להניח שאם פורץ דלתות ומנעולים מנעולן כזה ירצה לקבל עוד המלצות ולקוחות הו אלא ידרוש מחיר מופקע שיגרום למתיחות ויגרום לו לאבד עבודה. הרי לא תזמינו מישהו שיגבה מכם תעריף גבוה במיוחד בגלל הזמנה בשבת או בלילה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות