שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים במיתר

אילו הייתם צריכים להיחלץ מבית נעול משום שהמפתח שלכם נשבר בחור המנעול, או שהצילינדר שלכם קרס סופית אחרי שנים של חריקות ומאמץ, הרי ברור שהייתם צריכים לחפש לעצמכם פורץ מנעולים, קודם כל. במקרים שבהם אתם מנסים לצאת מהבית בשעות הלילה או בשבתות ובחגים, פורץ מנעולים שזמין לכם ביישוב המרוחק הזה במיתר יהיה איש מקצוע אמין שתוכלו לבקש ממנו שירות מקצועי מעולה במחיר סביר. זהו הפרמטר העיקרי שעליו בונים כל מי שנזקקים לשירותים האלה ומחפשים המלצות טובות על מי שהוכיח את עצמו כבר במקרים דומים. התעריף אמנם שונה בדרך כלל מתעריף רגיל בגלל הדחיפות או בגלל השעה המאוחרת, אבל אינו צריך להיות שונה משמעותית כדי לא לנצל לרעה את המצוקה שלכם ולתת לכם שירות סביר.

מה קורה במקרים של היתקעות? במיתר

בכל פעם שאתם נתקעים בגלל מנעול שהפסיק לבצע את תפקידו, עומדות בפניכם כמה אפשרויות, כשהאפשרות הכי טובה ומומלצת היא לא לחלץ את עצמכם לבד משום שאז אתם עלולים לגרום לנזק הרבה יותר גדול. האפשרות הכי טובה היא להיעזר בשירותי פורץ דלתות ורכבים ומנעולים במיתר משום שהוא יודע כיצד לפתוח את המנעול מבלי לגרום נזק בלתי הפיך לדלת, ומבלי שתצטרכו להזמין אחר כך בעל מקצוע בתחום זה שיתקן אותה ויגבה מכם מחיר הרבה יותר יקר. שלא לדבר על כך שעד שהדלת תחזור מתיקון תצטרכו להיות מרותקים לבית ולשמור על הרכוש שלכם 24 שעות ביממה. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו נעזרים רק באנשי מקצוע מוסמכים ומוכשרים לכך.

פורץ מנעולים במיתר בעל הסמכה

כל פורץ מנעולים במיתר חייב לעבור הסמכה לשירות זה, על ידי לימודים במסלול שמחייב אותו גם ללמוד תיאורטית וגם להתנסות ולהתמחות מעשית בכל סוגי המנעולים ומנגנוני הנעילה המתוחכמים שמוכרים היום. העקרונות אמנם זהים אבל הדרך להגיע אליה יותר מורכבת מאשר בעבר, כמו מנעול ביומטרי או כל מנעול מתוחכם אחר שבונים היום. לכן, רק מי שעבר את כל מסלול ההכשרה יוכל לעשות זאת נכון מבלי להרוס את הדלת לגמרי ומבלי לגרום לכם להזדקק לתיקון מסיבי ויקר הרבה יותר שיגזול כסף וזמן רב.

ראה עוד: מנעולן מומחה בתל אביב

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות