שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בנס ציונה

נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתחות? הדלת הסוררת לא נפתחת? המפתחות אבדו או נגנבו? מפתחות הרכב נתקעו ברכב? המפתח מסתובב על ריק במנעול? נראה כי אתם זקוקים באופן מידי לשירותיו של פורץ מנעולים בנס ציונה. נס ציונה היא עיר מתפתחת אשר נמצאת דרומית לאזור המרכז, ולכן ניתן למצוא מנעולנים המעניקים שירות במרכז וגם בנס ציונה, ואפילו פרוצים מקומיים המעניקים שירות לתושבים. מקרים חירום הם לצערנו בשגרה, ולא פעם אנשים זקוקים לשירותיו של פורץ באופן מידי כדי שיגיע לפרוץ אץ דלת הרכב, דלת הבית ואפילו מגוון סוגי מנעולים שונים שהמפתחות שלהם אבדו או שהם אינם נפתחים בשל תקלה.

מה שונה בין שירות פריצה לרכב ופריצה לבית

שירות פריצה לרכב ולבית על ידי פורץ מנעולים בנס ציונה הם השירותים הנפוצים ביותר בקרב מנעולנים, ולכן לא פלא שהם מומחים במתן שירות זה. חשוב לציין כי לא כל מנעולן מומחה גם בפריצת רכבים, ולכן יש צורך לברר זאת מראש טרם הזמנת הפורץ. מנגנון הנעילה של הרכב הינו מורכב יותר ביחס למנעול המותקן על דלת הכניסה, מה גם שככל שהזמן עובד הטכנולוגיה של מנגנוני הנעילה ברכבים הולכת ומתפתחת ונעשית חזקה יותר כדי למנוע פריצות לרכבים, ועם נוסף לעובדה כי חברות הביטוח דורשות התקנה של מערכות מיגון שנות, נראה כי לגמרי פריצה לרכב מורכבת יותר ודורשת ידע רב לצד שימוש בציוד מתקדם.

לעומת זאת, דלת הבית היא קלה יותר לפריצה על ידי פורץ מנעולים בנס ציונה, אולם תלוי איזה מנעול. ישנם מנעולים חדשניים המותקנים בטכנולוגיה פורצת דרך, ולכן הפריצה אליהם תהיה מורכבת יותר, אולם פורץ בעל ניסיון רב יידע לפרוץ במהירות רבה לכל דלת ולכל מנעול.

כמו כן, כאשר מדוברים על פריצה לכספת נראה כי המשימה מורכבת יותר מרכבים וממנעולים שונים, כיוון שכספת אמורה להיות קשה לפרימה, ופעמים רבות פריצה לכספת מרוכבת וכבידה יכולה לקחת כמה שעות. את הכספת פעמים רבות פורצים בשל סיבות שונות כמו – שכחת קוד סודי, אובדן מפתחות, תקלה במנעול שאינה מאפשרת את פתיחתו ועוד מקרים נוספים אחרים.

ראה עוד: מנעולן מומחה ברמת גן

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות