שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בנתיבות

בכל בית ובכל בית עסק יודעים שאם יש בעיה של מנעולים או ניסיון פריצה שגורם לנזק בלתי הפיך, קוראים מיד לשירותי פורץ מנעולים בנתיבות. הזמינות של איש מקצוע כזה גבוהה במיוחד והוא מתייצב לכל קריאה אם אכפת לו מהלקוחות שלו והוא מעוניין לקבל עוד עבודה. כלומר, אם חששתם להישאר ללא מנעולן שיכול לחלץ אתכם בשעת צרה, אתם יכולים לסמוך על כך שאיש מקצוע נדיר ואחראי כזה לא ישאיר אתכם ללא מענה בשעת חירום. בזמן שאתם נתקעים מחוץ לבית ורוצים להיכנס פנימה, פורץ מנעולים מהימן בודק אתכם בטלפון מהו סוג המנעול שלכם, מה מצב הדלת והאם נחוץ לכם צילינדר חדש למיטב ידיעתכם.

לבוא מוכן לכל מצב חירום בנתיבות

פורץ מנעולים בנתיבות שנחשב לאחראי יגיע אליכם מצויד לא רק בציוד שנחוץ לו לפריצת המנעול התקוע, אלא גם במספיק מנעולים חדשים וצילינדרים שיכולים להחליף את כל המנגנון הפגוע במידה שיש צורך בכך. המקרים האלה נדירים בדרך כלל אבל חייבים להיות מצוידים בכל מה שנחוץ כדי לקדם כל מכה. בכל מקרה עדיף שתחליפו מנעולים וצילינדרים עוד לפני שיקרה משהו והתקלה תאלץ אתכם להזמין פורץ מנעולים אפילו באמצע הלילה או בשבת. במקרה כזה, תחזוקה נאותה כוללת גם בדיקת המנעולים בבית ובבית העסק שלכם, כדי לוודא שמצבם תקין והבלאי הצפוי לא שחק אותם למצב של שבירה מוחלטת.

הזמנת שירותי פורץ מנעולים

פורץ מנעולים ודלתות בנתיבות עבר מסלול הכשרה ארוך במיוחד שמאפשר לו להיות איש המקצוע שיכול להתמודד עם כל מיני מנגנוני נעילה מורכבים כמו גם כאלה שהם פשוטים ומיושנים. ההכרח הוא להתמודד גם עם מנעולים ביומטריים או מנעולים דיגיטליים, כשאל המנגנון המתוחכם מתווסף מנגנון נעלה פשוט של פינים וצילינדר שמוכרים לכל מנעולן. כאשר פורצים מנעול מתוחכם במיוחד שכזה, דואגים לא לשבור אותו ולא לגרום לו נזק בלתי הפיך שיגרום לכך שתצטרכו להחליף את כל הדלת. במקרים נדירים אפשר לעשות זאת אם המנעולן והפורץ הם מומחים שיודעים בדיוק כיצד לפצח את החידה של התקיעות במנגנון מבלי לשבור את הדלת כולה, כמו שקורה לפעמים כשפותחים כספת תקועה לחלוטין.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות