שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בעומר

הבתים בעומר מתוחכמים לא רק בעיצוב הארכיטקטוני שלהם אלא גם בציוד הרב שנמצא בהם, בעיקר האלקטרוני, כך שסביר להניח ששום מנעול שם אינו מכני רגיל, כי אם מתוחכם ודיגיטלי. זוהי הסיבה שכל פורץ דלתות ומנעולים בעומר חייב להיות בעל ידע מעמיק בכל המנגנונים המודרניים והמתוחכמים ביותר שיש. המנעולים שבהם משתמשים בבתים של אנשים מבוססים שיש להם רכוש רב להגן עליו שונים מהותית ממנעולים פשוטים יחסית או מנעולי רב בריח שאנחנו מכירים ממקומות אחרים. מנעולים אלה יכולים להיות גם ביומטריים או כאלה שניתן לפתוח רק בעזרת קוד שמקישים בו.

סוגי מנעולים שונים בעומר

כל מנעולן באזור באר שבע יודע להתעסק עם מנעולים כאלה, אולם יש צורך לדעת כיצד לפרוץ אותם מבלי לגרום להם נזק בלתי הפיך. כשלוקחים בחשבון שלפעמים מנעולים כאלה ניזוקים בגלל ניסיונות פריצה, הרי שקורה שפשוט נתקעים בתוך הבית או מחוצה לו ומזמינים לשם חילוץ פורץ מנעולים מעומר שיוכל לפתור את הבעיה. יש לדעת כי פתרון בעיית היתקעות בגלל מנעול שניזוק עלול לגרום גם לכך שיצטרכו לפעמים להחליף את הדלת, למקרה שמדובר במנגנון מתוחכם במיוחד שאי אפשר להחליף אותו בדרך שונה מהמקובל. יש לדעת כי מנעולים שהם חלק מהדלת והם מתקלקלים או נתקעים בגלל חבלה מכוונת, יכול להיות שיצטרכו להחליף אותם ללא שום אפשרות לגעת רק במנגנון הנעילה. במקרים כאלה יצטרכו להחליף דלת גם משום שניסו לפרוץ אותה בצורה כזאת שגרמה נזק גם לה. אין טעם להחליף רק את הצילינדר.

התמחות בכל סוג

פורץ מנעולים בעומר מתמחה בכל סוגי המנעולים שיש, בכל המנגנונים הכי מתוחכמים מהסוג שאנחנו מכירים גם בכלי רכב שונים שם, המנגנונים קשורים גם למערכות ההנעה וההגנה של הרכב, לדלתות האחרות ובעיקר לתא המטען. כך שכל ניסיון לפרוץ דלת כלשהי עלול להשפיע על כל השאר. במקרים כאלה הפורץ יצטרך לאבחן היכן בדיוק קרה הנזק ולתקן אותו עד כמה שאפשר במקום. רוב הסיכויים שיצטרכו להכניס את הרכב למוסך כדי לבצע תיקון כולל לכל המנעולים שבהם נגרם נזק כזה. אולם ראשית, פורץ מנעולים בעומר יצטרך למצוא דרך להיכנס לרכב ולשחרר אותו לנהיגה, זה בדיוק מה שההכשרה המקצועית שלו מאפשרת לו לאחר למידה והתנסות עם כל כך הרבה מנגנוני נעילה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות