שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בפרדס חנה

אובדן או גניבת מפתחות או אפילו תקלה במנעול הדלת שאינה מאפשרת כניסה לטריטוריה הפרטית שלנו, הם ללא ספק מקרים שיכולים להוציא אותנו מדעתנו. לצערנו מקרים אלו יכולים לקרות לכל אחד, הרי המנעול המותקן על הדלת נמצא בשימוש יום יומי, כאשר יום יום ואפילו כמה פעמים ביום אנו מסובבים את המפתח בצילינדר ופותחים את דלת הבית כדי להיכנס אליהם ולכן נדרשת תחזוקה של המנעול ומפעם לפעם לשמנו או להחליפו לאחד מתקדם יותר. אולם במקרה ונתקעתם מחוץ לבית עם מנעול שורר שאינו נפתח, הפתרון הטוב ביותר הוא להזמין מנעולן פורץ מנעולים בפרדס חנה במומחה לפריצת דלתות, מה שיאפשר לכם להיכנס במהירות האפשרית לביתכם ועל הדרך להתחדש במנעול חדש ומתקדם יותר.

למה יש צורך להחליף את המנעול בעת פריצה?

ברוב המקרים כאשר מנעולן פורץ מנעולים בפרדס חנה פורץ את דלת הבית, הוא זקוק לשבור את המנעול, ולכן בתחום הפריצה הוא יחליף את המנעול לטובת מתקדם יותר שיאפשר לכם הגנה מלאה על דלת הבית כאשר אינם בבית או בשעות לילה מאוחרות. החלפת המנעול יעילה גם כשהמפתחות אבדו או נגנבו, הרי אם אנשים הזמינו שירותי פריצה סביר להניח שאין ברשותם מפתח רזרבי או שהם חוששים כי אדם זר ימצא את המפתח ויכנס לביתם ויבזוז מכל הבא ליד. אולם, ישנם פעמים שבהם הפורץ יוכל להציל את המנעול מבלי לשבור את המנעול, אך עדין אנשים יעדיפו להחליף את המנעול לטובת מתקדם יותר, כיוון שכיום ניתן למצוא מנעולים מתקדמים ואיכותיים יותר מכפי שהיו בעבר.

באילו עוד מקרים מבצעים החלפת מנעולים?

ישנם מקרים נוספים בהם אנשים מזמינים מנעולן כדי להחליף את המנעול כמו – במקרה של מעבר דירה, שאז אנשים חוששים כי מפתחות נוספים נותרו אצל הדיירים הקודמים או אצל בעלי מקצוע שעבדו אצלם ואז יכנסו בקלות לביתם. מקרים נוספים הם – כאשר יש קושי לפתוח את דלת הבית, אם יש תקלה במנעול ויש חשש כי היא בבוא היום לא תיפתח, במקרה ומדובר במנעול ישן מאוד ובמקרים נוספים אחרים הדורשים החלפה של המנעול לטובת אחד מתקדם יותר.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות