שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בפתח תקווה

בפתח תקווה תמצאו בתים שונים ומגוונים המשלבים בין השכונות החדשות והמודרניות של רבי הקומות ושל הבתים הישנים, עוד מימיה של העיר כאחד היישובים הוותיקים והישנים בישראל. כמובן שזה מה שמכתיב את תמונת התחזוקה ומצב העסקים והבתים ועד כמה התושבים דואגים למנעולים שלהם ולתחזוקת הבית. לפעמים גם אין ברירה משום שמדובר באוכלוסייה של שוכרי דירות שלא ממש משקיעים הרבה כסף בהחלפת דברים בבית אלא הם משאירם זאת לבעלי הדירה. כל זה, עד שקורה משבר ומקרה חירום והם מוצאים את עצמם עם מנעול שבור או מפתח תקוע בדלת, בגלל שכל המנגנון העייף נכנע לבלאי שלו ונשבר. הפינים פשוט אינם מסתובבים עוד וכל שנותר הוא להזמין מנעולן בפתח תקווה כדי להחליף את כל המנגנון בחדש.

תחזוקת מנעולים

מצד שני, זה יכול להיות טוב אם מישהו מכריח אתכם לחשוב על תחזוקת הבית שהזנחתם עד כה. כל מה שיש לבדוק זה את המחירים שנותן פורץ מנעולים בפתח תקווה, את המקצועיות שלו ואת רמת הידע שלו במנעול מהסוג שיש לכם בבית. יש לבדוק גם אם יש לו ביטוח למקרה של תקלה שהוא גורם בה בתיקונו לנזק בלתי הפיך שרק מחמיר עוד יותר את הבעיה. יש לבדוק אם יש לו אחריות שהוא מציע על התקנת המנעולים החדשים שלו, כדי להיות בטוחים שלא תצטרכו להזמין אותו פעם נוספת לפרוץ מנעול שהוא עצמו התקין בדלת שלכם. שאלו אותו אם גם יש לו תעודת יושר מהמשטרה משום שכל פורץ מנעולים בפתח תקווה מחויב להחזיק בתעודה כזאת.

מסלול הסמכה והכשרה

כל פורץ מנעולים בפתח תקווה מוסמך לתפקידו לאחר שהוא עובר מסלול הכשרה ארוך שכולל למידה תאורטית של כל סוגי המנעולים, פתיחה וסגירה שלהם. כאשר מסתיים החלק התאורטי מתחיל החלק המעשי, כאשר שם הוא חייב להתנסות בכמה שיותר מנעולים מסוגים שונים, גם המתוחכמים שבהם. לאחר סיום הקורס הוא יכול להתחיל לעבוד ולתקן מנעולים ולפרוץ אותם ברשות וכחוק, כדי שיוכל לעזור לאנשים להיחלץ ממצבי מצוקה שונים. פריצת מנעולים היא רק חלק מהגדרת תפקידו, בנוסף להתקנתם.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות