שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בקרית גת

בכל מכונית שנמכרת היום מותקנים מנגנונים מרוכבי ומתוחכמים מאוד של נעילה. הנעילה היא לא רק לדלתות הרכב ולתא המטען. במקרים רבים משולבים גם מנגנוני נעילה להתנעה ולמערכות נוספות ברכב. זה נועד כדי להבטיח שאף פורץ לא יוכל לגנוב את הרכב אם אין לו את המפתחות. אולם לצערנו, כלי רכב רבים נגנבים בכל זאת בגלל מעקף של המנגנונים הדיגיטליים האלה, או שאין להם אותם כלל. במקרים שבהם נעשה ניסיון לגנוב ככב כזה בכל זאת והמנגנונים הבטיחותיים נועלים את הרכב יש צורך לפעמים לשחרר את הנזק, במיוחד אם שברו מפתחות ואת המנעולים של דלתות הרכב תוך כדי פריצה. פורץ מנעולים בקרית גת יוכל להתמודד עם משבר חירום זה כאשר תזמינו אותו תוודאו שהוא אכן מיומן כדי להתמודד עם סוג כזה של נזק.

המקצועיות של פורץ מנעולים בקרית גת

מקצועיות של פורץ מנעולים בקרית גת חייבת להבטיח לכם שכל עבודה שלו היה עם אחריות וביטוח למקרה של נזקים לא צפויים. הרי כאשר המצב של הדלת והמנעול מאוד לא טוב יש לפעמים בעיות לא צפויות כמו שבירת מנגנון שי שלהחליף בכל זאת, גם כאשר רציתם להחליף רק את הצילינדר. יש מקרים רבים של מנעולים שיפתיעו לרעה ברגע האמת ואל התנהגו כצפוי, ולכן הנזק שקרה היה רחב יותר והצריך החלפת של כל החלק שבו הוא יושב, ולא רק את הפינים שהתקלקלו בצילינדר. פורץ מנעולים טוב אמנם יעשה כל שביכולתו לא לגרום נזק ל כך גדול, אולם גם מנעולן מומלץ בתל אביב המיומן ביותר אינו יכול לנחש את מצב הריקבון והבלאי של מנגנון מתכת בתוך דלת ישנה.

תיקונים שחייבים לעשות

כדאי להיות מוכן לכל דבר ולהכין בכל מקרה סכום כסף שיכסה את הנזק ואת התיקון שלו. הרי אינכם יכולים לדעת אף פעם מה יקרה ואינכם יכולים להרשות לעצמכם להישאר עם דלת פתוחה לרווחה כל הלילה ללא ביטחון. תיקונים שונים מחויבי המציאות אפשר לעשות בעזרת מנעולן בקרית גת, ולכן כדאי לברר עם המנעולן אם הוא יודע לטפל בכל נזק שעלול לקרות.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות