שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים בקרית מלאכי

קריית מלאכי הדרומית היא עיר הממוקמת בדרום בין באשר שבע ואשדוד והיא נחשבת לעיר דרומית מרובת תושבים. סביב קרית מלאכי ניתן למצוא יישובים וקיבוצים הסובבים אותה ויחד העיר נהפכת למעצמה אשר זקוקה לבעלי מקצוע שונים שיעניקו שירות לה ולישובים הסובבים אותה. ולכן, כיום ניתן למצוא בין היתר מנעולנים המעניקים שירותי פריצה לכל האזור. אגב, פורץ מנעולים בקרית מלאכי הוא האיש שלכם במקרה של קלה בדלת או במנעול ויוכל להעניק מגוון שירותים כמו – שירותי פריצה לדלת הרכב והבית, שירותי החלפת מנעולים, שכפול מפתחות, קידוד שלטים ועוד מגוון שירותים שיכולים להיות לעזר רב עבור תושבי קריית מלאכי והסביבה.

האם כל אחד יכול להיות פורץ מנעולים ולהעניק שירות?

התשובה היא ברורה, כל אחד אכן יכול להעניק שירותי פריצה לקהל הרחב, אולם עליו  להחזיק ברישיון מיוחד אותו הוא מקבל לאחר תהליכים ביורוקרטיים מסודרים דרך משטרת ישראל. ניתן לומר כי שוק בעלי המקצוע החופשיים בישראל די פרוץ ובו ניתן למצוא חאפרים שונים וחובבנים המעניקים שירות לכל מי שחפץ, ולכן תחום המנעולנות הוא שונה בהחלט מהשאר, כיוון שהוא מצריך החזקה ברישיון וחידוש שלו כל כמה שנים. למעשה, פורץ מנעולים בקרית מלאכי הוא מקצוע מפוקח המאפשר לנו כאזרחים לדעת כי אנשים אשר מעוניינים ללמוד את רזי המקצוע הינם ישרים ומוסמכים להעניק שירותי פריצה, ולא כל אדם מפוקפק יוכל להיות פורץ, ולכן, עלינו כאזרחים להזמין רק פורץ מנעולים המחזיק ברישיון לעסוק בתחום.

חשיבות בדיקת רישיונו של המנעולן טרם קבלת שירות פריצה

חשוב לציין כי מנעולן בעל מקצוע שאינו עובד עם רישיון זה ופורץ לבתים, גם בידיעה ובהסכמה של בעל הבית, הינו עובר על החוק, הרי לבל נשכח כי פריצה ללא החזקת רישיון שכזה – היא עבירה פלילית לכל דבר וודאי לא תרצו להיות שותפים לדבר עבירה. אם כך טרם הזמנת פורץ מנעולים בקרית מלאכי יש לברר האם הוא מחזיק ברישוין לעסוק בתחום. דבר נוסף, כיום מנעולנים רבים מעסיקים אנשים מטעמם אשר עובדים עם הרישיון של "הבוס" ולכן חשוב טרם הפריצה לבקש מהמנעולן את הרישיון לעסוק בתחום ולוודא כי על הרישיון מודפסת תמונתו עם שמו ולא תמונה של אדם אחר.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות