שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים ברהט

בכל פעם שקורה מקרה חירום שבגללו נתקעים מחוץ לרכב או מחוץ לבית שלכם בגלל מנגנון נעילה תקוע, יש להזמין פורץ מנעולים ברהט. במקרה כזה, הכינו את עצמכם להוצאה גובהה יותר משתכננתם, גם אם המחירים של השירות יהיו סבירים והוגנים משום שבשלב זה אתם  עדיין לא יודעים מהו הנזק שצפוי כתוצאה מהטיפול בו. תמיד אפשר למנע נזקים של שבירת מנעול על ידי תחזוקה נאותה של מנעולי הבית והעסק, אולם מכיוון שרוב האנשים אינם דאוגים לעשות זאת הם נתקעים לא פעם עם נזק שקורה בשעה הכי לא נוחה. במקרי חירום כאלה שאתם יכולים למנוע על ידי הזמנת מנעולן בתל אביב זה בשעות נוחות יותר כדי להחליף מנעולים וצילינדרים בזמן, אתם נאלצים למעשה לשלם על שירותי החירום שתזמינו, וטוב שהם קיימים, כי אחרת לא הייתם יכולים להיחלץ ממצבים מביכים שכאלה.

היכן עוד נזקקים לשירותי פורץ מנעולים ברהט?

אם פורצים לכם לרכב ולא הצליחו לגנוב אותו, סביר להניח שעדיין גרמו לו נזק מספיק גדול שמחייב אתכם להזמין איש מקצוע כמו פורץ מנעולים ברהט, כדי לשחרר את הרכב שלכם ולהצליח להיכנס אליו. אם מדובר ברכב מהסוג הישן, הרכב הוא בעל מנעולים פשוטים יחסית מבחינה מכנית ולכן יהיה לו קל לשחרר את התקיעות במנעול, אלא אם כן נשברו שם פינים ותצטרכו לקחת אותו למוסך כדי להחליף שם כל מה שנחוץ. בכלי רכב מתקדמים ומתוחכמים יותר הבעיה היא גם דיגיטלית, ולכן המפתחות עלולים להיתקע ולגרום לנזק גדול יותר שמחייב בכל מקרה עזרה במוסך שמתמחה בכך.

מנעולנים ופריצות מנעול מתוחכם

ההכשרה המושכת של מנעולנים מחייבת אותם לדעת כל מה שנחוץ להם על סוגי המנעולים המתוחכמים ביותר, ולכן רוב הסיכויים שכל פורץ מנעולים ברהט יהיה זה שיוכל לחלץ אתכם גם במצב של מנעולן רכב פורץ רכבים נעול ותקול. המנעולים אינם חייבים להיות פשוטים אלא אף כאלה שיהיו דיגיטליים וממוחשבים, כך שיוכל לפתור את הבעיה מבלי שיצטרך לשבור את כל הדלת ואת כל מה שיש בה כדי לפתוח אותה. הזמנת שירותי פורץ מנעולים ממוחה אמורה לפתור את הבעיה.

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות