שעות פעילות: 24 שעות ביממה

פורץ מנעולים ברעננה

רעננה היא עיר שיש בה הכל מהכל, בתים צמודי קרקע, מגדלים מפוארים מרובי קומות ועד בנייני משרדים רבים הממוקמים לרוב בצומת רעננה ובמקומות נוספים ברחבי העיר ובהם חברות הייטק רבות ומרכזי עסקים מגוונים. ריבוי התושבים ברעננה לצד מרכז העסקים, מצריך מגוון בעלי מקצוע לצורך מתן שירותים שונים ובניהם גל את שירותיו של פורץ מנעולים ברעננה המעניק שירותי פריצה לכל סוגי המנעולים, החל מדלתות ראשיות, מנעולים לרכב, מנעולים לקשירות אופניים או קטנועים, מנעולים של מחסנים, מנעולי תלייה ובכלל שירות לכל סוגי המנעולים.

מהירות הגעה של פורץ

להיתקע מחוץ לבית או מחוץ למשרד עם מנעול שאינו נפתח יכול להיות סיוט של ממש עבור כל אחד מאיתנו, אולם במקרה זה חשוב שלא להיכנס ללחץ מיותר, כיוון שבאפשרותו של מנעולן להגיע במהירות האפשרית כדי להעניק שירות. לרוב, מנעולנים מתחייבים על הגעה מהירה תוך חצי שעה – שעה לפחות, כך שאין צורך כלל להיכנס ללחץ מיותר שגם ככה לא יוביל לפתיחת הדלת הסוררת.

חשיבות הזמנת מנעולן מקצועי

למרות הלחץ והבלבול כאשר אנו נתקעים מחוץ לדלת הבית או המשרד, עדין יש צורך לקבל החלטה נבונה בעת הזמנת פורץ מנעולים ברעננה, כיוון שלדלת יש חשיבות רבה והיא הגנה מפני פולשים זרים, בכלל כולנו אוהבים לקבל שירות מקצועית ואדיב מכל בעל מקצוע. ולכן, כאשר מזמינים פרוץ חשוב לבחון את ניסיונו בתחום ולוודא כי הוא מציע מוניטין רב שנים, מה שיבטיח לכם עבודה מקצועית בעת פריצת הדלת.

הסמכה לעסוק בתחום

פורץ מנעולים ברעננה או בכל עיר אחרת חייב להחזיק ברישיון לעסק בתחום, כיוון שמדובר בעבודה רגישה המצריכה ידע רב. את הרישיון המיוחל מקבלים מנעולנים רק לאחר לימוד מעמיק של רזי הפריצה, ויש להם לא מעט ללמוד כיוון שיש לא מעט סוגי מנעולים ושיטות פריצה שונות. לאחר מכן, על מנעולנים לקבל הסמכה מטעם משטרת ישראל. אגב, את הסמכה ואישור המשטרה הם מקבלים לאחר הצגת תעודת יושר המעידה כי הם ללא עבר פלילי. את רישיון זה על המנעולן להציג טרם תחילת הפריצה וכמובן לבדוק כי הבית הנפרץ או המשרד שייכים למזמין השירות.

לפרטים נוספים: https://www.ricolocksmith.co.il/

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות