שעות פעילות: 24 שעות ביממה

תיקון צילינדר בבאר שבע

תיקון צילינדר בבאר שבע ומנעולים מתרחש לעיתים רחוקות אבל, כאשר התחזוקה של הדלת לא מתבצעת כראוי אתם עלולים למצוא עצמכם במצב כזה מהר מאוד. אצלנו בריקו מנעולן באר שבע אנו נותנים מענה לכל סוגי הצילינדרים והדלתות תוך מתן שירות מקצועי, אמין ומחירים הוגנים.

מנעול צילינדר

תיקון צילינדר בבאר שבע בעסקים

תיקון צילינדר בעסקים הינו מצב בו בעל העסק צריך להיות עם המון סבלנות והבנה שדברים כאל הכרוכים בעבודה תחת רעש ועלולים להפריע לא רק לעסק עצמו אלא גם לעסקים הסובבים אותו ויש צורך להיערך בהתאם. לעיתים ישנם עסקים שמנסים לדחות את הקץ בגלל מה שכרוך בזה ועושים נזק רב יותר לדלת. ריקו מנעולן הינה חברה מיומנת לדברים אלה. אנו משתדלים לעשות את העבודה במינימום זמן ואי נוחות תוך מתן מענה יעיל ומקצועי. אנו מתמחים בתיקון של מגוון צילינדרים למשל צילינדר מגנום, רב בריח, מולטילוק ועוד.

תיקון צילינדר לדלתות בבתים משותפים

בבתים משותפים כמו בעסקים ישנו קושי נוסף מעבר לצורך בפריצה והוא השכנים מסביב אשר לא תמיד יבינו ויתחשבו לכן, אצלנו בעסק –  ריקו מנעולן אנו נותנים שירות הנקרא פריצה שקטה . בעצם אנו באים ומתקנים את הבעיה מבלי לעשות רעש. דבר החשוב מאוד כאשר הפריצה נעשית בלילה למשל. לקבלת מידע נוסף צרו קשר עם ריקו מנעולן בבאר שבע והסביבה.

חייגו עוד היום, תיקון צילינדר בבאר שבע – 050-8622220 

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות