שעות פעילות: 24 שעות ביממה

תיקון דלתות בבאר שבע והדרום

לעיתים עדיף לתקן או לחדש דלת קיימת מאשר לרכוש חדשה, עקב העלות הגבוהה של רכישה. אנו יכולים לחדש או לתקן את כל סוגי הדלתות הקיימות, אם זה דלתות אלומיניום, זכוכית ואפילו פלדה.

תיקון דלתות בבאר שבע והדרום של כל החברות

אנו מתקנים את כל סוגי הדלתות, אם זאת דלת רב בריח, דלת חוסם, דלתות כניסה ועוד. חשוב לציין שתיקון דלתות כניסה מצריך ידע רב, מיומנות ומקצועיות. טיפול לא נכון עלול לגרום לנזק בלתי הפיך שיסכן את תושבי הבית, אבחנה שגויה עלולה לגרום לנזק רב יותר ולתקלה חמורה ממה שהייתה קודם. דלת זכוכית ? אין בעיה ריקו מנעולן באר שבע יוכל לתקן.

דלתות זכוכית בדרך כלל קיימות יותר בבנייני משרדים. התקלות שבדרך כלל מתאימות לדלתות אלה הן פתיחה וסגירה ותקלות בצירים בדחיפה ובמשיכה. דלתות אלה דורשות רגישות גבוהה יותר לעומת דלתות אלומיניום או פלדה, והן עמידות יותר לתקלות אסתטיקה כגון שריטות וסדקים, לכן יש צורך ברגישות רבה יותר.

תיקון דלתות בבאר שבע

חידוש דלתות כניסה

בריקו מנעולן, אנו עוסקים בתיקון של כל סוגי הדלתות כגון דלת רב בריח, דלת חוסם ועוד.

מורכבות הדלתות דורשת מיומנות רבה והבנה עמוקה של כל מרכיבי הדלת. אנו מתקינים ומחדשים את כל סוגי דלתות הכניסה בבאר שבע והסביבה.

זקוקים לחידוש דלת? המנעול \ הצילינדר מתחיל לעשות בעיות? הדלת נגררת ומשאיה שריטות על הרצפה? זה הזמן להתקשר אלינו ריקו מנעולן באר שבע ואנו ניתן מענה לכל הצרכים שלכם, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.

חייגו עוד היום, תיקון דלתות בבאר שבע והדרום – 050-8622220 

050-8622220
contact@ricolocksmith.co.il
פריסה ארצית
24 שעות ביממה
קידום אתרי מנעולנים בגוגל ע"י Plus Marketing.
למידע נוסף התקשרו: 076-5994446 
או באמצעות שליחת דוא"ל ל-plusmktingil@gmail.com
Top
נגישות